kan niet meer in instellingen Mobiel netwerk discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Mijn iphone 5 verbruikt sinds een paar dagen veel internet mb's. als ik naar instellingen ga en dan mobiel netwerk aanklik (om te kijken ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
kan niet meer in instellingen Mobiel netwerk
Hallo,
Mijn iphone 5 verbruikt sinds een paar dagen veel internet mb's. als ik naar instellingen ga en dan mobiel netwerk aanklik (om te kijken welke apps de mb's verbruiken) springt hij meteen naar het homescherm. iemand hier ervaring mee of een oplossing voor? heb hem al een keer hersteld naar fabrieksinstellingen en ook via algemeen, stel opnieuw in, herstel netwerk instellingen. maar dit heeft allemaal niet geholpen... Gr Rick |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Kan nu ook niet meer op instellingen komen | Xanthe | iPad algemeen | 3 | 04-05-14 22:17 |
Kan al gebruikte netwerk niet meer gebruiken | Kjet4kil | Wi-Fi | 0 | 16-11-11 22:34 |
Ik kan niet in me mobiel data netwerk! help | cherrytop | iPhone algemeen | 1 | 25-02-11 15:43 |
Kan geen verbinding met mobiel netwerk maken | martijn1108 | Odido (T-Mobile) | 3 | 25-11-10 11:41 |
iphone kan geen mobiel netwerk vinden. | jordy.. | iPhone algemeen | 6 | 03-09-08 15:09 |
|
|