Kan nu ook niet meer op instellingen komen discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Gisteren kon ik geen spelletjes meer spelen,werd mijn beeld zwart en ging naar beginscherm,nu kan ik ook niet meer op instellingen komen!!!! ---------- Bericht automatisch ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Kan nu ook niet meer op instellingen komen
Gisteren kon ik geen spelletjes meer spelen,werd mijn beeld zwart en ging naar beginscherm,nu kan ik ook niet meer op instellingen komen!!!!
---------- Bericht automatisch samengevoegd op 20 april 2014 om 14:11 ---------- Kan nu wel weer op instellingen komen,heb de spelen verwijderd die vastliepen,kan ze alleen niet weer opnieuw instaleren,krijg bij aankopen in apps wel open maar ze komen niet op mijn ipad, |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Mmmm, dat is een vreemd geval.
Hij's niet ge-jailbreakt, toch? Heb je hem als eens naar factory settings gedaan?
|
|||
|
|||
Het is in tussen op gelost,dank je wel voor je reactie.
|
|
||||
|
||||
Dan kan hier een // slotje op
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Siri schakelt zichzelf uit en bij andere handige programma's kan ik ook niet komen | JoekieB | iPhone algemeen | 8 | 19-02-13 13:54 |
Iphone 3gs start niet meer op en laad ook niet meer op en itunes herkent hem ook niet | youssef10 | iPhone algemeen | 9 | 01-11-12 18:24 |
iPhone 3G S kan niet worden hersteld & gaat ook niet meer open | mylittlejack | iPhone algemeen | 0 | 23-10-12 19:42 |
Eigen nummer kan niet meer worden ingevoerd bij instellingen. | Guusjuh | Overige providers Nederland | 9 | 24-05-12 20:44 |
cydia apps komen niet meer voor bij menu instellingen | kadirnl70 | Jailbreak apps en thema's | 3 | 26-04-12 23:10 |
|
|