iPad wilt niet meer aan discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hoi, Mijn iPad vertoont kuren. Na resets gaat ie eventjes aan, zie je het apple logo en vervolgens valt ie weer uit. Ik heb hem ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
iPad wilt niet meer aan
Hoi,
Mijn iPad vertoont kuren. Na resets gaat ie eventjes aan, zie je het apple logo en vervolgens valt ie weer uit. Ik heb hem zelf zover gekregen om een blauw scherm te tonen! Maar nu ik heb niet aan krijg zie ik hem ook niet op iTunes dus kan ik hem niet leeg maken noch opnieuw instellen. Wat kan ik dan doen..? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Hang 'm eens een nacht aan een goede lader.
|
|
||||
|
||||
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Imessage knop wilt niet op aan blijven op Iphone | Suzanne010 | iPhone algemeen | 5 | 10-02-13 15:21 |
iPad wilt na reparatie niet meer verbinden met routers, wel met hotspot. | Hostpik | iPad accessoires en onderdelen | 3 | 19-04-12 17:36 |
iphone 3GS wilt niet meer aan | tvtje | iPhone algemeen | 3 | 22-06-11 22:07 |
Iphone wilt niet meer aan | silvan28011975 | iPhone algemeen | 8 | 18-10-09 18:39 |
foutje, iphone wilt niet meer aan! | ashur | iPhone algemeen | 0 | 20-09-09 23:18 |
|
|