Kan al gebruikte netwerk niet meer gebruiken discussie in Wi-Fi forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik kan al een tijdje niet meer het beveiligde netwerk van school gebruiken. Je moet daarvoor je inlognaam en wachtwoord gebruiken die ook voor de ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Kan al gebruikte netwerk niet meer gebruiken
Ik kan al een tijdje niet meer het beveiligde netwerk van school gebruiken. Je moet daarvoor je inlognaam en wachtwoord gebruiken die ook voor de schoolcomputergebruikt.
Ik heb ook al het wachtwoord opnieuw ingesteld, de netwerk instelling gehersteld, maar dat hielp ook niet. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Ik kan mijn Iphone 3G niet meer gebruiken help!! | shaquillewebgate | iPhone algemeen | 1 | 29-04-11 13:46 |
Ik kan niet in me mobiel data netwerk! help | cherrytop | iPhone algemeen | 1 | 25-02-11 15:43 |
Kan niet meer surfen over mijn Wi-Fi-netwerk | spectre170 | Wi-Fi | 2 | 12-08-10 14:47 |
iPhone 3G: kan ik niet gebruiken | toon007 | Unlock | 3 | 27-06-10 23:25 |
Kan niet meer bellen of kan niet meer worden gebeld | vincent | iPhone algemeen | 11 | 04-10-08 19:18 |
|
|