Het kopen van de iPhone 6(+) op release. discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Beste mede apple fanaten, Ik heb besloten om de iphone 6 plus 26 september de dag van de release, te willen bemachtigen. Omdat ik mij ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Het kopen van de iPhone 6(+) op release.
Beste mede apple fanaten,
Ik heb besloten om de iphone 6 plus 26 september de dag van de release, te willen bemachtigen. Omdat ik mij hier nooit in heb verdiept (release day) heb ik er een aantal vragen over. Ik ben niet bereid om naar het buitenland te gaan, laat ik dat maar als eerste vertellen. Verder zou ik als eerste willen vragen of de iphone ENKEL en alleen (als losse iphone ZONDER abonnement) bij de apple store te halen valt. Als dit niet het geval is kan ik dan ook terecht bij andere winkels zoals; dixons, saturn, media markt, phone house, belcompany .. etc etc.. Met een pre order de 19e. Groetjes, fanboy |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
nee bij apple store kan je zowel MET als ZONDER abbo je telefoontje halen..
of andere winkels ook genoeg voorraad hebben kan niemand zeggen, uiteraard zal apple ervoor zorgen dat apple stores voorgaan op andere stores dus je beste keus is naar de apple store gaan. |
|
|||
|
|||
Weet iemand ook wanneer andere winkels de Iphones 6 gaan verkopen? Zoals bijvoorbeeld iCentre?
|
|
|||
|
|||
op dezelfde dag, want het is dan de releasedatum, maar de vraag of ze genoeg voorraad hebben zou eerder aan de orde moeten zijn...
nogmaals meeste kans is bij de apple store. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Hoe moeilijk is het om een nieuwe iphone op de release te kopen? | Meneerman1 | Koopinformatie Nederland | 12 | 20-08-14 20:05 |
Informatie over het kopen van de Apple iPhone | iCulture | Koopinformatie Nederland | 94 | 26-09-12 12:00 |
De voordelen van het kopen van een Iphone 4 in België | FreezyFreeze | Koopinformatie België | 8 | 08-10-10 11:13 |
Vragen bij het kopen van Iphone 2G | Donenzone | Koopinformatie Nederland | 9 | 30-06-10 21:16 |
Waarop letten bij het kopen van een 2ehands iPhone 3G(S) ? | Vegieto | Koopinformatie Nederland | 1 | 04-08-09 15:27 |
|
|