iPhone 6 Wie gaat er wederom naar Oberhausen discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) wie gaat er dit jaar ook weer naar Oberhausen voor de iPhone 6 ??? waar kan je het beste pakeren P........
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
iPhone 6 Wie gaat er wederom naar Oberhausen
wie gaat er dit jaar ook weer naar Oberhausen voor de iPhone 6 ???
waar kan je het beste pakeren P..... |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Ik
Althans; Waarom zegt iedereen altijd Oberhausen? Waarom is Keulen of Dusseldorf minder aantrekkelijk, wat redelijk gezien even ver ligt. Wil maximale kansen verkrijgen op een 6+ 64gb, dus twijfel hoe laat ik er moet zijn.. |
|
|||
|
|||
Ok ik ben nog noot naar Keulen en Düsseldorf geweest meestal gaan we naar oberhausen is het daar ook druk of valt het mee hoe last rij jij meestal dan ??? voor mij is oberhausen het dichts bij vanuit nijmegen
|
|
|||
|
|||
P5 was dichtbij toch
|
|
|||
|
|||
Ik zal er al vroeg zijn
|
|
||||
|
||||
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Wie gaat er morgenochtend mee naar Parijs? | spiekry | Koopinformatie Rest Europa | 50 | 18-10-13 20:31 |
Iphone 5s morgen naar oberhausen | Hoezooo | iPhone algemeen | 3 | 04-10-13 16:04 |
iPhone 5: Wie gaat er wederom naar Oberhausen? | borgqueenx | Koopinformatie Rest Europa | 1593 | 07-11-12 22:20 |
Ritje naar Oberhausen; wie wil er mee? | WhyNotCallMeRo | iPhone algemeen | 1 | 29-10-11 15:04 |
wie gaat er naar de: Apple Expo Remix'08 | davek | Chat en geruchten | 2 | 04-09-08 22:48 |
|
|