Zoeken naar update mislukt discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik probeer op mijn Iphone 5 de nieuwe versie iOS 8 te installeren. Bij Instellingen > Algemeen > Software - update krijg ik echter de ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Zoeken naar update mislukt
Ik probeer op mijn Iphone 5 de nieuwe versie iOS 8 te installeren. Bij Instellingen > Algemeen > Software - update krijg ik echter de melding Zoeken naar updates mislukt. Fout tijdens het zoeken naar een software-update. Wat zou hier aan de hand kunnen zijn?
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Doe even een harde reset en probeer nog eens.
|
|
|||
|
|||
Hoe moet ik dat ook al weer doen?
|
|
||||
|
||||
Even op het blauwe "?" drukken naast harde reset <--
|
|
|||
|
|||
Ok, de harde reset is gelukt en het installeren is nu bezig. Bedankt voor de snele reactie.
|
|
|||
|
|||
Dit probleem heb ik ook. Ik heb 2x harde reset gedaan ( thuisknop en sluimerknop beiden gelijk ingedrukt en vervolgens één keer met thuisknop opgestart en één keer met sluimerknop ) maar na beide keren komt de melding bij instellingen-algemeen-software update terug.
Een huisgenoot van mij heeft hetzelfde probleem. Hij heeft wel een wat oudere Ipad. (Ipad a1416 uit 2012) al weet ik niet of hier enig verband mee is. Oh wacht, per ongeluk in het verkeerde sub-forum geplaatst. Laatst gewijzigd door Albert84; 29-05-18 om 21:37. Reden: Ik poste in het verkeerde sub-forum |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
4S blijft zoeken naar update | sylslag | iPhone algemeen | 2 | 28-09-13 22:49 |
Zoeken naar software-update uitschakelen | Debbiee | iPhone algemeen | 4 | 02-11-12 17:02 |
Windows: herstel en update mislukt naar 5.1.1 | ultraslan38 | iTunes | 1 | 26-05-12 08:40 |
iPhone: Update naar 4.1 mislukt | iFlip | Jailbreak | 1 | 13-09-10 14:25 |
iphone update van 3.1.3 naar 4.0.2 mislukt | joepmennegat | iPhone algemeen | 1 | 16-08-10 13:55 |
|
|