Hoe mijn notities allemaal in iCloud krijgen? discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik ontdekte dat mijn notities niet in ICloud staan. Als ik op mijn 4s bij notities kijk en dan naar accounts ga dan zie ik ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Hoe mijn notities allemaal in iCloud krijgen?
Ik ontdekte dat mijn notities niet in ICloud staan. Als ik op mijn 4s bij notities kijk en dan naar accounts ga dan zie ik staan: Alle notities, Op mijn Iphone, iCloud. In Alle notities staan inderdaad al mijn notities, in Op mijn Iphone staan ze ook allemaal, en in iCloud staan er 3 van de 135 notities. Ik heb bij Instellingen in iCloud de notities aanstaan. Heb een opslag en reservekopie gemaakt. In Instellingen bij Notities staat iCloud als standaardaccount.
Hoe kan ik nou die 135 notities wel in mijn iCloud krijgen? En waarom staan die daar überhaubt niet? Alles staat altijd aan bij mij. Als er iemand is die mij kan helpen dan graag in lekentaal. Alvast bedankt. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
als je naar icloud.com gaat op de pc, staan ze daar wel?
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Heb je misschien notities aanstaan bij een ander e-mailadres?
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Waarschijnlijk zijn de rest van de notes van voordat je iCloud had?
Misschien werkt dit? iPhone Contacts: Transfer "On My iPhone" notes to iCloud |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
nieuwe gebruiker op mijn vrouws iphone 4, hoe kan ik nu mijn icloud laden? | tojohannes | Ringtones en Wallpapers | 3 | 30-01-13 21:17 |
kan op Icloud mijn notities niet vinden | yvonka | Ringtones en Wallpapers | 21 | 07-01-13 16:09 |
Hoe krijgen mijn buren contact? | Inez001 | iPad Games | 0 | 07-12-12 00:00 |
iCloud probleem: hoe wijzig ik mijn account? | Birkit | iCloud | 7 | 18-10-11 16:48 |
iPhone: Iphone 3g met 4.1 hoe kan ik mijn bel icoon terug krijgen? | mdeuss | Jailbreak | 1 | 10-10-10 18:00 |
|
|