//

iPhone met iTunes connect issue

iPhone met iTunes connect issue discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Ik heb het volgende issue: Ik wil graag IOS8 op mijn iphone 5 16GB gaan zetten. Vanwege ruimte gebrek wil ik dat dan via ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 18-09-14, 16:52
TPO TPO is offline
• iOS 8.1.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2014
Berichten: 5
Standaard iPhone met iTunes connect issue

Hallo,

Ik heb het volgende issue:
Ik wil graag IOS8 op mijn iphone 5 16GB gaan zetten. Vanwege ruimte gebrek wil ik dat dan via Itunes gaan doen.
Ik heb mijn iphone nog nooit aan itunes gekoppeld.

Als ik nu mijn Iphone connect aan mijn windows laptop met Itunes dan herkent Itunes mijn Iphone maar vraagt:
1. Als nieuwe Iphone configureren
2. Oude backup restoren/terugzetten.

Wat moet ik nu kiezen?
(Voor de duidelijkheid: Dit is het ENIGE wat ik kan doen: Kiezen uit 1 van deze 2 opties. Ik kan NIET rechtsklikken op mijn Device bijvoorbeeld)

Op mijn laptop staat een hele oude restore file van mijn vorige iphone. Dat is de enige die ik kan kiezen als ik optie 2 kies en dat wil ik uiteraard niet.

Maar ik wil ook mijn Iphone niet als nieuwe Iphone configureren. Ik heb mijn huidige Iphone al bijna 2 jaar in gebruik en maak altijd netjes een Icloud backup. Laatste backup gemaakt: vandaag om 1:51.

Wat moet ik nu doen????

Groet,

Toon
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Mijn iPhone 5S connect niet met iTunes WeSSie72 iPhone algemeen 3 27-05-14 21:08
iPhone 4 connect niet met iTunes op Mac Boompie76 iPhone algemeen 26 30-01-13 00:12
iPad 1 connect niet met iTunes Matthijs19 iPad algemeen 1 01-11-12 22:29
iphone 2g connect niet met itunes mykey73 iTunes 8 09-09-10 13:36
Problemen met iTunes Connect Emiel Janson Ontwikkelen voor iOS 5 09-06-09 22:58

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 13:04.