Locatievoorzieningen "grijs" na update iOS 7.1.2 discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Na het updaten van mijn iphone 4 naar iOS 7.1.2 werken de locatievoorzieningen niet meer. Bij privacy/locatievoorzieningen kan ik die niet meer aanzetten (woord ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Locatievoorzieningen "grijs" na update iOS 7.1.2
Hallo,
Na het updaten van mijn iphone 4 naar iOS 7.1.2 werken de locatievoorzieningen niet meer. Bij privacy/locatievoorzieningen kan ik die niet meer aanzetten (woord en knop zijn grijs). Heeft iemand een oplossing? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
probeer met itunes je toestel te herstellen als nieuwe iphone (fabrieksherstellingen)
Maak eerst een backup dan kan je deze later eventueel nog terug zetten |
|
|||
|
|||
Dank. Mijn antieke Powerbook G4 heeft helaas recent de geest gegeven dus herstel via iTunes is even geen optie.
Zou het zon hebben om me bij de genius bar te melden? |
|
|||
|
|||
Heb je al eens in Beperkingen gekeken wat daar allemaal ingesteld is?
PS: Die PowerBook ondersteunt geen iTunes 11.4, defect of niet. |
|
|||
|
|||
Je kan je toestel ook gewoon volledig wissen en als nieuwe iphone proberen in te stellen maar dan wordt wel iOS 8 geïnstalleerd dacht ik
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Iphone 4 "geen simkaart" na update ios 7.0.3 | stvgeel | iPhone algemeen | 9 | 30-10-13 19:28 |
iPad wil niet "activeren" na update naar ios 5.0 | stefanotus | iPad algemeen | 7 | 15-10-13 11:10 |
"Verkeer" Locatievoorzieningen | Yvarladze | iPhone algemeen | 6 | 16-05-12 09:57 |
Probleem met "Navigon Europe" "Live Traffic" na update naar 1.4 | iPhony | Archief | 0 | 18-12-09 20:28 |
Onbekende applicatie will zich installeren. Grijs "loading" icoon. WTF? | didgiman | iPhone algemeen | 1 | 17-07-09 12:16 |
|
|