//

iPhone 6 ploppend geluid op scherm

iPhone 6 ploppend geluid op scherm discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door RoanNeervoort ben ik blij dat ik pas maart de iPhone 6 64GB koop... Dat wil nu eens niets zeggen Die loskomende ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #21  
Oud 29-09-14, 08:37
Affinity Affinity is offline
• iOS 9.0.1
• 9.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2013
Berichten: 670
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door RoanNeervoort Bekijk bericht
ben ik blij dat ik pas maart de iPhone 6 64GB koop...
Dat wil nu eens niets zeggen

Die loskomende lijm hebben ze al sinds de 5 (waar ik weet van heb), misschien zelfs bij eerdere toestellen ook.

Het is niet zo dat dit een "productiefoutje bij de eerste wave toestellen" is.

Gewoon een probleem dat blijft terugkomen.
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #22  
Oud 30-09-14, 09:58
T1m's schermafbeelding
T1m T1m is offline
• iOS 11.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2009
Locatie: Maastricht
Berichten: 184
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door pdavie2311 Bekijk bericht
Eens!! Nu is het even weg? What To do? Terug gaan gewoon? Wil niet overkomen als een zeurderd...
Gewoon terug gaan. De mijne is ook meteen vervangen. Het ploppende geluid ook als je het niet hoort kun je wel voelen. Het scherm zit gewoon los. Ik had in de winkel het geluid er niet bij maar de genius voelde meteen dat het los zat.

Er zijn meerdere mensen die hier last van hebben, had op het apple forum ook een post gemaakt.

https://discussions.apple.com/messag...23456#26730494
  #23  
Oud 30-09-14, 10:34
jobbais jobbais is offline
• iOS 10.3.3
• 5.1.1
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 64
Standaard

wil niet vervelend zijn maar ik wordt met de dag huiveriger om mijn iphone5 aan de kant te doen voor de iphone6...
ben erg zuinig op mijn spullen, maar het lijkt mij dat iedereen dat is, en ik lees nog erg veel dingen die niet kloppen, ploppend geluid met scherm, buigen van telefoons...
  #24  
Oud 30-09-14, 10:46
flappah flappah is offline
• iOS 13.3.1
• iPadOs 13.3.1
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Den Haag
Berichten: 591
Stuur een bericht via MSN naar flappah Stuur een bericht via Yahoo naar flappah
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door jobbais Bekijk bericht
wil niet vervelend zijn maar ik wordt met de dag huiveriger om mijn iphone5 aan de kant te doen voor de iphone6...
ben erg zuinig op mijn spullen, maar het lijkt mij dat iedereen dat is, en ik lees nog erg veel dingen die niet kloppen, ploppend geluid met scherm, buigen van telefoons...
Waarom zou je daar huiverig van worden? De iPhone5 had last van het feit dat ie makkelijk buigbaar was (volgens sommigen, niet bij mij) en dat ploppende geluid (rechteronderkant van het scherm bij mij. Ging uiteindelijk na een paar weken uit zichzelf voorbij) en er was "antennagate" (waar ik zelf nooit echt iets van gemerkt heb). Je hebt de eeuwige problemen met de schermen die verkleurd zijn of vlekken laten zien. Er was iets met de sluimerknop op de 5 en je hebt nu de accuvervanging voor de 5. Met de 5S waren er ook weer schermproblemen, plopproblemen, homebutton klik problemen, etc. Het is bijna een eindeloze lijst. En nu is de 6(+) aan de beurt. Het is het eeuwige riedeltje. Zoals velen al suggereren, ga gewoon weer terug naar de Apple Store (of de verkoper waar je m gekocht hebt) als je problemen ervaart. Dan krijg je meteen weer een nieuwe mee. En sommige dingen (verkleuring, klik/plop geluid) lossen uit zichzelf wel op nadat de lijm opgedroogd is.
  #25  
Oud 03-10-14, 21:15
Hekjuh Hekjuh is offline
• iOS 8.0.2
• 7.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2009
Berichten: 2
Standaard

Same problem here.

Kreeg het bij m'n iPhone 6 SG 3 dagen na aanschaf. Helaas bij de phone house gekocht, dus directe omruil bij de Apple store zit er niet in. Maar opsturen voor garantie dus.

Wat is handiger, via de phone house opsturen of gewoon bij de Apple store brengen voor garantie?
  #26  
Oud 04-10-14, 02:53
ballegooier's schermafbeelding
ballegooier ballegooier is offline
• iOS 15.1
• iPadOS 14.8
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Aug 2008
Locatie: Amsterdam
Berichten: 3.775
Standaard

Gewoon langs de Apple store gaan. Deed ik ook met al m'n iPhone 4S toestellen met problemen die ik via een andere verkoper (belsimpel webshop) gekocht had. Toestel wordt gewoon omgeruild indien het defect onder garantie valt!
  #27  
Oud 04-10-14, 08:40
pdavie2311 pdavie2311 is offline
• iOS 9.3.1
• 9.3.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Apr 2009
Berichten: 328
Standaard

Ik heb dus mijn ziveren 6 geruild voor een space grey variant, afgelopen donderdag. Ik ervaar nu nog geen ploppend geluid, maar bij de zilveren merkte ik het eerst ook niet..Daarentegen..Het was ook weer weg, de laatste 3 dagen..Denk idd dat het met lijm te maken heeft en het zelf weer weg kan gaan...
__________________
You don't know what you've got untill it's gone....
  #28  
Oud 04-10-14, 08:46
Hekjuh Hekjuh is offline
• iOS 8.0.2
• 7.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2009
Berichten: 2
Standaard

Beetje jammer allemaal... het lijkt ook wel veel voor te komen:

https://www.google.nl/search?num=100...6+loose+screen

Vanmiddag maar even naar de Apple Store brengen dan. Ze wisten er overigens wel vanaf toen ik er een paar dagen geleden mee langs kwam. Ze vertelden me toen dat het gewoon onder de garantie valt.
  #29  
Oud 29-08-15, 01:17
CasperG CasperG is offline
• iOS 8.4.1
• 8.4.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2015
Berichten: 1
Standaard Omruilen als je in andere winkel hebt gekocht

Ik heb het zelfde probleeem, alleen ik heb mijn iPhone6 16GB bij de mediamarkt gekocht in plaats van bij apple store ik heb nog wel garantie, kan ik nu wel mijn telefoon omruilen en zo ja wat heb je dan allemaal nodig
Reageren

Labels
iphone6 lijm geluid



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Wel ringtone geluid, geen sms geluid of mail geluid en ontgrendel geluid Yaron Ringtones en Wallpapers 29 18-10-14 12:20
iPhone 5S scherm maar klikkend geluid CoeXisT iPhone algemeen 2 02-04-14 07:55
iphone 4s Geluid valt weg na het plaatsen van scherm yourick iPhone algemeen 0 05-12-13 10:19
Geluid van meldingen minuten na melding in scherm BartB iPad algemeen 4 30-01-12 19:19
Geluid aan met scherm uit borgqueenx iPhone algemeen 6 28-11-08 21:54

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 02:43.