iPhone 6 ploppend geluid op scherm discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door RoanNeervoort ben ik blij dat ik pas maart de iPhone 6 64GB koop... Dat wil nu eens niets zeggen Die loskomende ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Citaat:
Die loskomende lijm hebben ze al sinds de 5 (waar ik weet van heb), misschien zelfs bij eerdere toestellen ook. Het is niet zo dat dit een "productiefoutje bij de eerste wave toestellen" is. Gewoon een probleem dat blijft terugkomen. |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
||||
|
||||
Citaat:
Er zijn meerdere mensen die hier last van hebben, had op het apple forum ook een post gemaakt. https://discussions.apple.com/messag...23456#26730494 |
|
|||
|
|||
wil niet vervelend zijn maar ik wordt met de dag huiveriger om mijn iphone5 aan de kant te doen voor de iphone6...
ben erg zuinig op mijn spullen, maar het lijkt mij dat iedereen dat is, en ik lees nog erg veel dingen die niet kloppen, ploppend geluid met scherm, buigen van telefoons... |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Same problem here.
Kreeg het bij m'n iPhone 6 SG 3 dagen na aanschaf. Helaas bij de phone house gekocht, dus directe omruil bij de Apple store zit er niet in. Maar opsturen voor garantie dus. Wat is handiger, via de phone house opsturen of gewoon bij de Apple store brengen voor garantie? |
|
||||
|
||||
Gewoon langs de Apple store gaan. Deed ik ook met al m'n iPhone 4S toestellen met problemen die ik via een andere verkoper (belsimpel webshop) gekocht had. Toestel wordt gewoon omgeruild indien het defect onder garantie valt!
|
|
|||
|
|||
Ik heb dus mijn ziveren 6 geruild voor een space grey variant, afgelopen donderdag. Ik ervaar nu nog geen ploppend geluid, maar bij de zilveren merkte ik het eerst ook niet..Daarentegen..Het was ook weer weg, de laatste 3 dagen..Denk idd dat het met lijm te maken heeft en het zelf weer weg kan gaan...
|
|||
|
|||
Beetje jammer allemaal... het lijkt ook wel veel voor te komen:
https://www.google.nl/search?num=100...6+loose+screen Vanmiddag maar even naar de Apple Store brengen dan. Ze wisten er overigens wel vanaf toen ik er een paar dagen geleden mee langs kwam. Ze vertelden me toen dat het gewoon onder de garantie valt. |
|
|||
|
|||
Omruilen als je in andere winkel hebt gekocht
Ik heb het zelfde probleeem, alleen ik heb mijn iPhone6 16GB bij de mediamarkt gekocht in plaats van bij apple store ik heb nog wel garantie, kan ik nu wel mijn telefoon omruilen en zo ja wat heb je dan allemaal nodig
|
Labels |
iphone6 lijm geluid |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Wel ringtone geluid, geen sms geluid of mail geluid en ontgrendel geluid | Yaron | Ringtones en Wallpapers | 29 | 18-10-14 13:20 |
iPhone 5S scherm maar klikkend geluid | CoeXisT | iPhone algemeen | 2 | 02-04-14 08:55 |
iphone 4s Geluid valt weg na het plaatsen van scherm | yourick | iPhone algemeen | 0 | 05-12-13 11:19 |
Geluid van meldingen minuten na melding in scherm | BartB | iPad algemeen | 4 | 30-01-12 20:19 |
Geluid aan met scherm uit | borgqueenx | iPhone algemeen | 6 | 28-11-08 22:54 |
|
|