iPod 2g mc laad niet meer op discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Beste iedereen, Ik kwam mijn ipod touch tegen die al zo'n jaar in me kast ligt te niksen. Ik wilde even kijken of die nog ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
iPod 2g mc laad niet meer op
Beste iedereen,
Ik kwam mijn ipod touch tegen die al zo'n jaar in me kast ligt te niksen. Ik wilde even kijken of die nog werkte. Ik weet nog dat toen ik hem voor het laatste gebruikte, hij nog werkte en hij gejailbreakt was. Ik deed hem aan de oplader en hij ging opladen. Toen ik een half uur later keek of die al was op gestart gebeurde er helemaal niet meer. Hij reageert nu nergens meer op. Hij laad niet meer op via netstroom (verschillende kabels en adapters geprobeerd) en hij laad ook niet op via usb met de laptop. Me laptop gaf verder ook niets aan, ook Itunes niet. Heeft iemand nog een idee wat ik kan proberen ? Het is een Ipod touch 2e gen 8gb, met firmware 4.2.1 geloof ik. Met vriendelijke groet, Ajaxboy |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Je batterij is kapot. Ik heb dit ook gehad.
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Iphone laad niet meer op | Goofy030 | iPhone algemeen | 4 | 30-09-13 18:29 |
Mijn iphone laad niet op met kabel, ipod wel.Iphone laad wel op met dock voor muziek | Loveaddiicted | iPhone algemeen | 0 | 17-12-12 22:02 |
Iphone 3gs start niet meer op en laad ook niet meer op en itunes herkent hem ook niet | youssef10 | iPhone algemeen | 9 | 01-11-12 18:24 |
iPad 2 laad niet meer op | iNie | iPad algemeen | 23 | 29-07-12 13:59 |
Ipod laad niet bij maar reageert wel op kabel | MrK | iPhone algemeen | 0 | 26-06-12 14:25 |
|
|