iPhone resetten discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Beste iedereen, ik heb een hele simpele vraag. Onlangs heb ik mijn iPhone 5 geüpdate naar iOS 8. Nu ben ik eigenlijk niet zo tevreden ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
iPhone resetten
Beste iedereen,
ik heb een hele simpele vraag. Onlangs heb ik mijn iPhone 5 geüpdate naar iOS 8. Nu ben ik eigenlijk niet zo tevreden over mijn batterijduur en wil de iPhone naar fabrieksinstellingen terugzetten, zodat ik weet dat bepaalde apps mijn batterij niet leegtrekken. Nu wil ik wel graag dat de volgende gegevens bewaard blijven:
Iemand enig idee? Alvast bedankt! |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Je kan een harde reset proberen. Houdt de homeknop en uit/aanknop tegelijkertijd ingedrukt totdat je iPhone uitgaan en je daarna weer de Apple logo ziet verschijnen. Dan reset je je iPhone en blijven je gegevens bewaard.
|
|
|||
|
|||
Thnx!
Alleen wat schiet ik daar mee op? En welke gegevens blijven bewaard? |
|
|||
|
|||
Alle gegevens worden bewaard. Alleen je iPhone wordt gereset.
|
|
|||
|
|||
Maar wat heb ik er dan aan?
Ik ben bang dat bepaalde apps mijn batterij leegtrekken... |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Laat ik de vraag anders stellen dan: Ik wil terug naar mijn fabrieksinstellingen. Maar ik wil wel graag dat de volgende gegevens bewaard blijven:
|
|
|||
|
|||
nogmaals....
|
|
|||
|
|||
Is de beste manier dan niet gewoon een factory reset te doen en whatsapp opnieuw te installeren?
Contacten en foto's zijn gesynced naar iCloud en blijven daar staan na een factory reset. Deze wordendan gewoon terug gesynced als je je icloud ID instelt? Althans dat denk ik, ik zit eigenlijk met dezelfde vraag. Het zou dus best zijn dat iemand dit bevestigd... |
|
|||
|
|||
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone te resetten? | applefan1972 | iPhone algemeen | 2 | 30-01-14 12:26 |
Resetten iPhone | FamousMarcel1970 | Archief | 1 | 22-09-12 15:25 |
Iphone compleet resetten? | pascal189 | iPhone algemeen | 5 | 19-10-09 19:20 |
iPhone: iphone resetten | jvp | Jailbreak | 12 | 19-09-08 14:47 |
Resetten iPhone | bobb | iPhone algemeen | 4 | 21-08-08 23:47 |
|
|