NL Apple Store reserveringspagina online! discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) De reserveringspagina voor het reserveren van de nieuwe iPhone 6 of 6 Plus. NL Apple Store...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
NL Apple Store reserveringspagina online!
Laatst gewijzigd door RWK; 26-09-14 om 01:47. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
||||
|
||||
En toen was hij weer offline hoor!
|
|
||||
|
||||
gerserveerd, keek net even voor dit topic gepost werd.
Alles nog beschikbaar. Ook de plus |
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
Jep, mail gehad voor vrijdag as
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Ik ook mail gehad
|
|
||||
|
||||
Nu nog wachten tot vrijdag... gaat lang duren nu!
|
|
||||
|
||||
De plus is ook nog steeds te reserveren,
|
|
||||
|
||||
De 128GB modellen zijn nu wel op, zo gaan de 64GB modellen ook erg snel.. Alleen de 16GB volop.
|
|
|||
|
|||
2x 64 gb goud, eindelijk, had echt geen zin om nog 6 weken op vodafone (verlenging) te wachten
|
|
|||
|
|||
Mag iemand anders een reservering voor u ophalen, als je die persoon de mail meegeeft en desnoods kopie van uw id bewijs?
|
|
||||
|
||||
Tja, kan wel, maar in de Duitse Apple Stores deden ze daar wel moeilijk over. Zou de Apple Store morgen gewoon even bellen. Dat kan nu nog gemakkelijker!
|
|
||||
|
||||
Ben ik ook benieuwd naar, dan kan ik een tweede mee brengen voor familielid.( ook gereserveerd)
|
|
|||
|
|||
Ik hoop het, want zie nu net dat ik naar het buitenland moet voor het werk :-(
|
|
|||
|
|||
Bizar dat ik nog op was, ik lag er vroeg in maar kon de slaap niet vallen. Ik check nog even mijn iPhone, zie dat de reserveringspagina online is gegooid. Ik als een gek reserveren. Heb mijn iPhone 6+ zilver 64 gb kunnen reserveren. Wat een mazzel. Ze vlogen eruit. Wat zou ik pissig zijn geworden als ik deze reservering gemist zou hebben. Alhoewel, ik was van plan om voor het eerst eens in de rij te gaan staan de nacht doorbrengen. Alas, happy man here
|
|
|||
|
|||
Deze keer geluk. Zojuist een 6 16gb space Gray kunnen bestellen. Vrijdag halen.
|
|
|||
|
|||
Net nog een iPhone 6 goud 16GB besteld in de Apple Store Amsterdam. Kan die vrijdag tussen 11u00 en 12u00 ophalen. Mailtje ontvangen.
|
|
|||
|
|||
Alleen de iPhone 6 16GB is beschikbaar (in alle kleuren). Overige capaciteiten (en de iPhone 6plus) zijn 'niet beschikbaar'
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone 5 kopen via Apple online store én retail store? | Tjade3 | Koopinformatie Nederland | 2 | 26-09-12 23:04 |
|
|