Help geen wifi met iphone 6 8.0.2 discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb sinds zondag ochtend geen wifi meer met mijn iphone 6 met iOS 8.0.2. Hij ziet het netwerk wel, maar maakt geen verbinding met ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Help geen Wi-Fi met iphone 6 8.0.2
Ik heb sinds zondag ochtend geen Wi-Fi meer met mijn iphone 6 met iOS 8.0.2.
Hij ziet het netwerk wel, maar maakt geen verbinding met verschillende Wi-Fi netwerken met wachtwoord melding: "onjuist wachtwoord ingevoerd" op mijn werk hebben wij een open Wi-Fi en dan geeft hij melding "kan geen verbinding maken" heb mijn netwerk instellingen gereset in mijn telefoon, mijn telefoon herstelt (klein foutje doe alles via icloud en zonder Wi-Fi geen icloud :-( ) nu ben ik bezig op iOS 8.0 terug te zetten maar zijn er meer mensen met dit probleem en zie ik iets over het hoofd wat ik nog zou kunnen uitvoeren. groet |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Sinds 8.0 zijn er problemen met Wi-Fi. Wordt erg veel gemeld.
|
|
|||
|
|||
Leuk detail hij werkt op geen enkele router. Tot ik bij mijn ouders was die een TimeCapsule hebben staan. en ik was verbaasd: zodra ik mij daar op probeerde aan te melden lukte dit. en kon ik mijn icloud backup terug zetten.
Nu nog steeds op alle andere Wi-Fi netwerken geen connectie behalve met TimeCapsule. |
|
|||
|
|||
Oeps in een verkeerd topic gereageerd sorry...
Laatst gewijzigd door ivanhoeke; 30-09-14 om 12:18. |
|
|||
|
|||
Opgelost!
Wi-Fi vergeten. Toetsenbord veranderen van qwerty naar azerty! En Wi-Fi locatie uitzetten in privacy-systeem
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Wi-Fi blokje grijs en met geen mogelijkheid krijg ik nog Wi-Fi | daviej13 | iPhone algemeen | 28 | 20-02-14 13:19 |
kan met iphone 5 geen mails versturen met Wi-Fi | edward d s | iPhone algemeen | 2 | 14-12-12 03:56 |
Wel Wi-Fi verbinding, geen internet met Wi-Fi. | mathieu88 | Wi-Fi | 0 | 05-09-11 16:07 |
Geen Wi-Fi Met Iphone 3G 4.1 | xl3igplayer | Wi-Fi | 4 | 28-03-11 10:26 |
Geen video op iPhone met Wi-Fi, wel met 3G | WvB22 | Wi-Fi | 2 | 02-12-09 21:37 |
|
|