iPhone 4S reboot loop discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hey Een collega zijn iPhone 4S zit vast in een reboot loop. De Harde reset werkt niet. Hij heeft geen backup en is ongerust om ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
iPhone 4S reboot loop
Hey
Een collega zijn iPhone 4S zit vast in een reboot loop. De Harde reset werkt niet. Hij heeft geen backup en is ongerust om zijn fotos kwijt te geraken. Ik ben vrij zeker dat een recovery in DFU-mode wel zal werken, maar verlies je dan je fotos?? Indien ja, zijn er alternatieven? Tiny Umbrella bvb? Ik heb het nergens gevonden dus hopelijk kan hier iemand snel kort en bondig antwoorden Thanks alvast |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Iemand? :/
|
|
|||
|
|||
Herstellen in DFU maakt inderdaad het hele toestel leeg en zet er dan het OS opnieuw op.
Daarbij verlies je alle foto's op het toestel. Maar had je collega geen icloud backup inlusief foto's? Of een gedeelde fotostream? In dat geval kun je op die manier de foto's terug halen. Met tiny umbrella heb ik verder geen ervaring |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone 4 vast in een reboot loop, word niet gezien in iTunes en power-button is kapot | iMarkee | iPhone algemeen | 4 | 04-01-14 00:36 |
Reboot loop na batterij vervanging | g0ttequila | iPhone algemeen | 4 | 09-05-12 20:01 |
iPhone: iphone 3g reboot loop | roaldvdbz | Jailbreak | 2 | 19-07-11 22:48 |
iPad zit in reboot loop. | jurriaan | iPad algemeen | 6 | 17-08-10 10:01 |
iPhone: Oplossing voor Blacksn0w Reboot Loop..... | RSCA | Jailbreak | 3 | 02-05-10 13:53 |
|
|