iPhone zwart flikkerend scherm discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Vorige week begon het scherm van myn iPhone 4s te flikkeren, maar ik kon nog wel smse typen en muziek luisteren e.d. De volgende dag ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
iPhone zwart flikkerend scherm
Vorige week begon het scherm van myn iPhone 4s te flikkeren, maar ik kon nog wel smse typen en muziek luisteren e.d. De volgende dag was het scherm groen/zwart-achtig en soms was het dan terug het gewone scherm. Maar het duurde niet lang voordat het scherm zwart bleef. Ik kan mijn iPhone niet resetten of dergelijke omdat myn bovenste knop ook kapot is. Ik heb myn iPhone plat laten gaan en terug opgeladen, hierop reageert het wel maar het blijft zwart en heel soms wordt het scherm dan weer groen-zwart flikkeren. Kan iemand me hierby helpen?
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Ja, ik weet wie jou daarbij kan helpen:
een reparatie shop, deze zal zeer waarschijnlijk een nieuw scherm plaatsen. |
|
|||
|
|||
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone bug zorgt voor heel flikkerend scherm | fadinabi | iPhone algemeen | 5 | 22-08-14 21:00 |
iPhone: zwart scherm met bovenbalk blijft zichtbaar als ik scherm uitzet | boswachter85 | Jailbreak | 4 | 10-06-12 13:48 |
Flikkerend scherm en kapotte proximity sensor na reparatie | Zapp5 | iPhone algemeen | 2 | 06-07-11 22:47 |
bij bellen scherm zwart, blijft zwart als ik klaar ben, wat is er mis? | superzemie | iPhone algemeen | 1 | 25-10-10 13:04 |
iphone 2g zwart scherm | jayson5 | iPhone algemeen | 0 | 06-09-09 17:14 |
|
|