iPhone 6 batterij snel leeg discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door Joshoon Oke bedankt Ik zal het eens proberen vandaag. Ik was namelijk even bang dat er een app continu op de ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Citaat:
Als beide tijden gelijk staan is er inderdaad iets niet helemaal goed. Als je de stappen volgt zou dit heel veel kunnen schelen! |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Gebruik staat nu op 3 uur en standby op 6 uur. Nog niet zulke grote verschillen, want ik heb mijn iPhone echt geen 3 uur zitten gebruiken, maar toch, vooruitgang is er. Ik zal die pagina eens doorlezen. Bedankt |
|
|||
|
|||
Gisteren terug gegaan omdat mijn telefoon na 4 uur stand-by en 2.5 gebruik leeg was
Nieuwe meegekregen en ja hoor 7.30 van de lader en staat nu op 45 procent Dit gaat niet de goede kant op Dit is al de 3 de nieuwe iPhone 6! Ik ga niet weer uren hangen in mediamarkt en ze zien me weer aankomen met mijn toestel Wat een pech kun je hebben Ik koop wel een externe batterij en moet het maar voor lief nemen.. |
|
||||
|
||||
Citaat:
Kan mij niet voorstellen dat alle drie de Iphones er last van hebben |
|
|||
|
|||
Citaat:
Je moet het probleem eens zien op te zoeken, want het lijkt me heel sterk dat je 3 defecte iPhone's in bezit hebt gekregen, en het is ook zeker zonde om er genoegen mee te nemen voor dat geld. Heb je aldoor een backup terug gezet? of een schone installatie gedaan? Het laatste is het meest slimme. En dan vraag ik me nog af wat voor apps je allemaal op je toestel geïnstalleerd hebt. |
|
|||
|
|||
Beide keren hebben ze in de winkel de back ups voor mij erop gezet, ik heb weinig apps erop, in totaal 15
|
|
||||
|
||||
Dus begin eens gewoon schoon, zonder back-up
|
|
|||
|
|||
Inmiddels dringt de logica zich op dat het dus niet aan de toestellen ligt, maar aan iets dat erop staat... Eén of meer activiteiten slurpen de accu leeg.
Ik heb voor alle pakweg 200 apps op mijn 6+ één voor één bepaald wat ze op de achtergrond mogen doen en of locatievoorziening aan staat. Vanmorgen om 07:00 uur van de lader, nu om 10:30 uur nog 100%. Edit: 10:45 uur nog steeds 100%. Laatst gewijzigd door iPhoneAlot; 14-10-14 om 11:45. |
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Op je telefoon : Algemeen ▸ Stel opnieuw in ▸ Wis alle inhoud en instellingen
Itunes : Sluit je iDevice aan met behulp van de USB-kabel aan op je computer. Open iTunes, navigeer naar je iDevice en klik op ‘Herstel’. |
|
|||
|
|||
Oke deze 3 stappen dus
Ik zat te denken mijn computer waar ik de iPhone aanhang kan ook een virus hebben, maakt dit niet uit |
|
||||
|
||||
Dat weet ik niet, maar anders gewoon via je tel toch.
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Op je telefoon : Algemeen ▸ Stel opnieuw in ▸ Wis alle inhoud en instellingen
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Met Algemeen ▸ Stel opnieuw in ▸ Wis alle inhoud en instellingen op de iPhone wordt alleen de encryption sleutel gewist. Het iOS 8 disk image blijft zoals het was. |
|
|||
|
|||
[QUOTE=timosha;979750]Met iTunes komt er een fris gewassen en gestreken iOS 8.0.2 disk image (ramdisk) op de iPhone.
Met Algemeen ▸ Stel opnieuw in ▸ Wis alle inhoud en instellingen op de iPhone wordt alleen de encryption sleutel gewist. Het iOS 8 disk image blijft zoals het was.[/QUOTE Dus alleen algemeen stel opnieuw in en wissen iTunes niet nodig dus? |
|
||||
|
||||
Ik ben sinds de laatste paar updates ook afgestapt van de OTA's (mede door het doordrammen hierover van timosha )
Verschil is dan ook merkbaar. Zeker in batterijgebruik. |
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
[QUOTE=lisa123;979751]
Citaat:
|
Labels |
back-up, batterij, iphone 6 |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Batterij iPhone 5 te snel leeg | javde | iPhone algemeen | 113 | 01-05-14 17:52 |
iPhone 4s batterij snel leeg | toeterbaas | iPhone algemeen | 15 | 02-09-13 22:15 |
iphone 4s batterij snel leeg | steef2000 | iPhone algemeen | 4 | 08-08-13 21:22 |
iPhone 4 batterij snel leeg? | stereopanda | iPhone algemeen | 11 | 04-08-10 14:14 |
|
|