iPhone 6 batterij snel leeg discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door Dane Of stel ik me aan? Nee je stelt je niet aan. Het is algemeen bekend dat Whatsappje een ellendig energievretertje ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Als je niet kan leven zonder Whatsappje en Feesboek moet je accepteren dat die prutsappjes veel energie gebruiken. Whatsappje houdt constant een verbinding open met de servers. Dat kost nu eenmaal veel energie, zeker op 3G/4G.
En Feesboek gebruikt tot 90% CPU capaciteit en 100 MB RAM (gemeten met Xcode Instruments). |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Ik heb een Iphone 6 besteld.
Ik heb nu een Iphone 4S. Ik mag aannemen dat de batterij van een 6 beter is dan die van de 4S toch? |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Citaat:
---------- Bericht automatisch samengevoegd op 2 oktober 2014 om 19:10 ---------- Lijkt me ook! |
|
|||
|
|||
Citaat:
Safari is wel ne zuiper da weetk . Maar als je voornamelijk berichtjes stuurd dan kan ik zelfs meer dan 6 uur gebruik halen dus onder de 5 uur is toch wat weinig. Maar nu zie ik het; je hebt ook safari gebruikt + een game zitte spelen, tja , games zuipe ze . En safari gebruik ik ook heel veel zelfs meer dan u en das ne zuiper maar da interesseert me geen bal . Maar jij moet eens terug goed tot 100% opladen en eens herbeginnen en geen gps/games gebruiken. Dan krijg je een eerlijker resultaat want de meeste die hier hun stuff posten is zonder gaming/gps. En ik zou het nog vergete; streamen is nog ne ferme zuipert . En youtube verbruikt volgens mij ook sneller, dat moetk nog eens testen. |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Citaat:
---------- Bericht automatisch samengevoegd op 2 oktober 2014 om 19:28 ---------- |
|
|||
|
|||
Citaat:
Je kan bv ook zelf eens met maten ofzo de test wat er het meeste verbruikt; messenger berichtjes naar elkaar sturen of whatsapp naar elkaar sturen (of imessage als ze ook een iPhone hebbe). ps; ook al is de iPhone 6 beter qua batterij, het kan nooit kwaad om een externe batterij te hebben, ik gebruik die wel alleen maar als ik eens een hele dag van huis weg ben, altijd handig en voor een 11000mah kan je er aan 50 euro aangeraken. Je moet zelf maar die keuze maken of niet. Thuis kan het geene kwaad e als de batterij plat is , stekker in e. |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Hier zijn nog een hoop verklaringen:
The Ultimate Guide to Solving iOS Battery Drain ? Scotty Loveless |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Citaat:
De iPhone 6 moet ik om de twee tot drie dagen laden. De iPhone 6 Plus heeft het zelfs eens vijf dagen uitgehouden. Ik kijk niet naar cijfertjes en percentjes. Ik laad die dingen als ze moeten geladen worden. Ik ga het hier bij laten want ondertussen lopen er al 1.947 "Batterijprobleemtopics" op dit forum. Bij elk nieuw topic wordt het hele riedeltje nog eens afgedraaid. Succes verder. |
|
|||
|
|||
Citaat:
De gemiddelde gebruikstijd van mijn 5s als ik een dag naar school ga is ongeveer 6,5 uur gebruik en 15 uur stand by. Dit is inclusief 4G gebruik onderweg naar school en huis. Als ik de hele dag thuis op Wi-Fi zit, zit ik in de 7 uur gebruik en wederom ongeveer 15 uur stand by. In deze tijd doe ik van alles, van nieuws lezen tot youtube filmpjes kijken tot whatsappen en social media. Moet hierbij wel vermelden dat ik Facebook en Snapchat niet gebruik. Mijn helderheid is vaak overdag altijd op 100% Wat ik hiermee wil zeggen is dat het in jou geval op de iPhone 6 nog een stuk beter moet zijn als mijn gebruikerstijd op de 5s. Ik hoor ook heel veel positiefs over de batterij van de iPhone 6 dus de 4 uur en 45 minuten gebruikerstijd lijkt mij een beetje kort. Ik ben overigens voor de iPhone 6 Plus gegaan die ik over een week ontvang, mede omdat die qua batterij heel goed schijnt te zijn. Succes in ieder geval! |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Nog geen 5u gebruik is echt niet normaal.. Mijn batterij ging ook sneller omlaag met Facebook, maar ik zou zoiezo nog 8u halen. Ik gebruik trouwens nog steeds whatsapp en haal nu makkelijk de 10 uur effectief gebruik met 24u+ standby.
Ik zou proberen herstellen ofzo, en anders apple contacteren. |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Dit blijkt dan helaas niet helemaal te kloppen? |
Labels |
back-up, batterij, iphone 6 |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Batterij iPhone 5 te snel leeg | javde | iPhone algemeen | 113 | 01-05-14 17:52 |
iPhone 4s batterij snel leeg | toeterbaas | iPhone algemeen | 15 | 02-09-13 22:15 |
iphone 4s batterij snel leeg | steef2000 | iPhone algemeen | 4 | 08-08-13 21:22 |
iPhone 4 batterij snel leeg? | stereopanda | iPhone algemeen | 11 | 04-08-10 14:14 |
|
|