apps starten soms niet op na upgrade IOS 8.0.2 discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Na de installatie van de IOS 8.0 op mijn IPhone 5S liep het af en toe fout. Op Facebook kan je je berichten naar boven ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
apps starten soms niet op na upgrade IOS 8.0.2
Na de installatie van de IOS 8.0 op mijn IPhone 5S liep het af en toe fout. Op Facebook kan je je berichten naar boven scrollen, maar dit loopt niet met vloeiende maar schokkende bewegingen. FB-app wilde soms niet opstarten, maar sprong onmiddellijk weg. Nu na de upgrade van IOS 8.0.2 gisterenavond dacht ik dat dit beter zou gaan. Deze ochtend wilde mijn App Runtastic niet meer opstarten. Terug app gedownload vooraleer ik ging lopen. Nu wil ik upgraden naar Runtastic Pro en springt die app weer weg... grrrr. Ook als je bv. instellingen wil aanduiden springt ie soms weg. Hoe kan je dit verhelpen?
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Sinds upgrade starten apps in het klein (25%) linker bovenhoek | koekjedebij | iPhone algemeen | 46 | 19-12-12 11:54 |
Apps starten in iOS 6 (new iPad) | VjT | iPad algemeen | 10 | 13-10-12 20:56 |
Iphone niet meer te starten na upgrade 4.3 | stre1821 | iPhone algemeen | 3 | 25-03-11 10:13 |
|
|