Hoeveel steekt de camera uit bij de iPhone 6? discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hoeveel steekt de camera uit bij de iPhone 6? Ik heb namelijk een "LAUT Lume UltraClear iPhone 6" hoesje besteld naast mijn iPhone 6 bestelling. ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Hoeveel steekt de camera uit bij de iPhone 6?
Hoeveel steekt de camera uit bij de iPhone 6?
Ik heb namelijk een "LAUT Lume UltraClear iPhone 6" hoesje besteld naast mijn iPhone 6 bestelling. Nou was ik er vanuit gegaan dat dit afdoende is om de iPhone 6 niet meer te laten wankelen als hij op zijn rug ligt. Maar is dat echt zo...? Gaat het hoesje dik genoeg zijn om voorbij de camera dikte te gaan? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Het steekt niet zover uit, ik heb vandaag even naar de demo modellen gekeken. Ik denk dat je met bijna ieder hoesje wel ervoor zorgt dat je iPhone niet wiebelt.
|
|
|||
|
|||
Mijn 6 ligt altijd op zijn/haar rug en dat wiebelen valt alles mee.
Ik gok dat de camera 3-4 mm uitsteekt. Zie het probleem niet zo. |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Haha 3-4mm? Dat is bijna de helft van de hele iphone
Ik vroeg me hetzelfde af, heb gisteren een 0,4mm case gekocht. (iPhone 6 Case Air Skin (4.7) | Spigen) |
|
|||
|
|||
Dank allen!
Als ik het zo lees dan moet het wel goedkomen! |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Hulp bij kiezen nieuwe iphone: hoeveel GB moet ik nemen.. | Marjolein36 | iPhone algemeen | 8 | 19-08-13 00:43 |
Mijn iPhone scherm valt uit bij camera | Eplusk | iPhone algemeen | 42 | 16-08-13 00:52 |
|
|