iOS 8: diagnose en gebruik? discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Waar is 'diagnose en gebruik' in iOS 8 gebleven? Ik kan het nergens vinden! Vanmiddag had ik een probleempje met m'n iPhone (wilde niet 'wakker' ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
iOS 8: diagnose en gebruik?
Waar is 'diagnose en gebruik' in iOS 8 gebleven?
Ik kan het nergens vinden! Vanmiddag had ik een probleempje met m'n iPhone (wilde niet 'wakker' worden; reageerde niet op de home knop of de sleep/wake knop) en na een reset waarmee het probleem verholpen lijkt, wilde ik graag bekijken wat er nou aan de hand is geweest. Kan dit nu niet meer? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Zou zweren dat ik daar gekeken had. Maar kennelijk niet goed genoeg.
Bedankt ik heb het menu item gevonden. Las hier ergens van iemand die het vergeleek met een supermarkt die z'n producten telkens op een andere plek zet. Ik voel dat toch ook wel zo, hoor |
|
|||
|
|||
Ik heb ook geen idee wat die Diagnostics daar onder Privacy staan te doen. Wat mij betreft stonden die goed waar ze stonden. Succes verder.
|
|
||||
|
||||
Zijn we het daar ook over eens
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Diagnose / Gebruik | blubber13 | iPhone algemeen | 5 | 10-10-13 20:28 |
diagnose en gebruik ipad | kulderzippeken | iPad algemeen | 9 | 30-05-13 22:54 |
Onrust bij instellingen => ... => Diagnose en gebruik | antoon100 | iPhone algemeen | 7 | 19-04-13 19:51 |
Diagnose en Gebruik - iPhone 4S | weebmeister | iPhone algemeen | 2 | 24-07-12 15:12 |
Iphone 4s Diagnose en gebruik - rapporten wissen? | hot12345 | iPhone algemeen | 3 | 25-04-12 11:58 |
|
|