Store.apple.nl bestelling iPhone 6 leverstatus discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Het lijkt mij interessant bij te houden hoe de leverstatus van de bestellingen via Store.apple.nl zich bij mede forummers ontwikkeld. Als het eerlijk verloopt hebben ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Store.apple.nl bestelling iPhone 6 leverstatus
Het lijkt mij interessant bij te houden hoe de leverstatus van de bestellingen via Store.apple.nl zich bij mede forummers ontwikkeld.
Als het eerlijk verloopt hebben de eerste bestellers de iPhone het eerst in huis. In mijn geval heb ik 26September om 1.08 uur besteld; iPhone 6 64GB Silver Artikelen worden verwerkt Klaar voor verzending: 5-7 business days Geleverd: 08 Oct, 2014 - 10 Oct, 2014 door Expreslevering Wie volgt ....? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Mijn iPhone 6 Plus staat gepland op: Levering: 09 Okt, 2014 - 13 Okt, 2014
|
|
|||
|
|||
Ik was 1 minuut eerder, 01:07. 2 iPhones, 1x de 6 en 1x de 6+. Zelfde leverinformatie.
De Spigen hoesjes liggen klaar; laat ze maar komen! |
|
|||
|
|||
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone 5S bestelling geannuleerd door Apple Online Store? | joeyjreij | Koopinformatie Nederland | 3 | 25-10-13 12:11 |
Bestelling annuleren via Apple Store | Royofzo | Koopinformatie Nederland | 3 | 26-11-12 13:13 |
Status iPhone 5 bestelling Apple Store | stuf | Archief | 2 | 24-10-12 21:43 |
bestelling apple store annuleren | Melle123 | iPhone algemeen | 0 | 12-09-10 12:29 |
|
|