Heb op 26/09 om 01 uur een iPhone 6 gekocht pas levering na 5-7 werkdagen? discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Heb op 26/09 om 01 uur bij applestore belgie een iphone 6 gekocht maar pas levering na 5-7 werkdagen? Van waar worden de iphones geleverd ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Heb op 26/09 om 01 uur een iPhone 6 gekocht pas levering na 5-7 werkdagen?
Heb op 26/09 om 01 uur bij applestore belgie een iphone 6 gekocht maar pas levering na 5-7 werkdagen?
Van waar worden de iphones geleverd als je die via de applestore.be koopt?
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
pas na 5 a 7 dagen werkdagen poe poe als je dat maar overleeft.
die worden toch in china in elkaar gezet , dus daar zullen ze ook vandan komen |
|
|||
|
|||
Ik snap jouw vraag niet helemaal, maar dat komt misschien omdat je een Belg bent.
Als Apple aangeeft dat de levertijd 5-7 werkdagen is, dan zal het waarschijnlijk ook wel zo zijn, ook al ben je een van de eerste mensen die een bestelling geplaatst heeft. Ik durf het niet zeker te zeggen, maar ik gok dat Apple een magazijn heeft in België en van daaruit versturen ze iPhones. |
|
|||
|
|||
Ik denk dat de frustratie komt van het idee dat het 'zo lang' duurt in vergelijking met bijvoorbeeld de providers, terwijl dat (geloof ik) eerder juist niet zo was.
Levertijd BE en NL store zijn gelijk. |
|
||||
|
||||
ik vindt dat de leveringstermijn van 5-7 werkdagen lang is, daarom mijn vraag vanwaar worden de iphones verzonden?
Het lederen hoesje dat ik had gekocht is direct verzonden. |
|
||||
|
||||
Ik vind het vrij kort. 5 - 7 weken had ik tussen normaal-lang gevonden
|
|||
|
|||
komt omdat Apple direct vanuit China via Duitsland levert. Voor heel europa gelden dezelfde levertijden.
|
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
Dat is niks nieuws hoor. Direct leveren vanuit China deed Apple al met de iPod, meer dan 10 jaar geleden
|
|
|||
|
|||
Is nog vrij kort inderdaad. Bij Vodafone moet ik 2-3 weken wachten!
Heb mijn bestelling ook maar geannuleerd en heb 1 gereserveerd bij de Phone House. |
|
|||
|
|||
Hoe lang duurt 't vooraleer je je geld terug hebt bij annulering ?
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Ik had hem online besteld bij Vodafone. Ik heb hem telefonisch geannuleerd, en de order status staat nog steeds op 'Bestelling wordt verwerkt' De gene aan de telefoon zei dat het enkele weken kon duren voordat ik het geld terug zou kunnen krijgen. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Levering nanosim pas in November! | borgqueenx | KPN | 7 | 20-09-12 15:14 |
Ik heb een mobile keyboard voor m'n iPad gekocht | Katherijne22 | iPad algemeen | 14 | 29-04-12 12:56 |
Hoe werkt Cydia? Heb pas een (gejailbreakede) Iphone 4s | ADUMAN | iPhone Apps | 2 | 06-03-12 14:48 |
Hoe of waar kan ik zien of ik een echte iphone 3gs heb gekocht? | bilal2307 | Archief | 11 | 18-08-09 10:29 |
|
|