iPhone 6 scherm reageert slecht. discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Vandaag heb ik mijn iPhone 6 binnengekregen en het eerste wat mij opviel is dat het scherm slecht reageert op mijn aanraking. Vooral richting de ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
iPhone 6 scherm reageert slecht.
Vandaag heb ik mijn iPhone 6 binnengekregen en het eerste wat mij opviel is dat het scherm slecht reageert op mijn aanraking. Vooral richting de randen van het scherm is dit het geval. Hierdoor heb ik moeite met typen en apps openen.
Ik moet meerdere keren op een app of letter drukken voordat deze opent of reageert. Heeft iemand hier ervaring mee of heeft iemand tips wat ik kan doen?? Alvast bedankt! |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Ga terug naar de winkel.
|
|
||||
|
||||
1) Terug naar de winkel, 2) Online je garantie claimen, 3) Telefoon weggooien of 4) Niets doen.
|
|||
|
|||
5) je hebt hele vettige vingers?
|
Labels |
iphone 6, schermproblemen |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone power knop reageert slecht | RolandW88 | iPhone accessoires en onderdelen | 9 | 29-04-14 16:24 |
Homeknop iPad reageert slecht | Muts | iPad algemeen | 5 | 16-01-14 18:56 |
scherm reageert slecht bij dead trigger2 | marccc | iPad Games | 0 | 25-12-13 12:00 |
Beeldscherm reageert slecht op 2 3G's | vanilla | iPhone algemeen | 1 | 12-07-10 13:58 |
iPhone 3.1.2 reageert slecht | AreBee | iPhone algemeen | 2 | 26-11-09 18:16 |
|
|