Ik heb een mobile keyboard voor m'n iPad gekocht discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hoe verbind ik bluetooth met dat keyboard het lukt maar niet?....
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Ik heb een mobile keyboard voor m'n iPad gekocht
Hoe verbind ik bluetooth met dat keyboard het lukt maar niet?.
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Het is een bluetooth wireless keyboard, dat is alles wat er op staat
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
keyboard
op m'n ipad probeert bluetooth verbinding te maken met allerlei apparaten,iphone,imac,ipad en dan staat er niet detecteerbaar,geen verbinding,ik snap er niks van en dat ik de code 6252 moet intoetsen,maar ik weet niet waar.
|
|
|||
|
|||
Toets die code eens in op dat BT toetsenbord.
|
|
|||
|
|||
ok,
dank je ---------- Bericht automatisch samengevoegd op 28 april 2012 om 17:20 ---------- nu zegt ie nu detecteerbaar,maar de apparaten zijn niet gekoppeld |
|
|||
|
|||
En heb je BT aan staan bij instellingen ? Anders moet je je iPad een keer opnieuw opstarten.
|
|
|||
|
|||
dat weeet ik niet
|
|
|||
|
|||
Weet ik niet ?
Instellingen/Algemeen/bluetooth uit (default), dus daar moet je op klikken om BT aan te zetten. Laatst gewijzigd door Beech43; 29-04-12 om 00:10. |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
zeker staat dat aan,natuurlijk
---------- Bericht automatisch samengevoegd op 29 april 2012 om 10:38 ---------- dan gaar hij naar apparaten zoeken en het antwoord is steeds:niet gekoppeld. sorry voor de last en onderaan staat: nu detecteerbaar |
|
|||
|
|||
ik heb zelf even mijn keybord van mijn iMac gepakt (is ook een BT keybord). Het was een behoorlijk gepiel om hem gekoppeld te krijgen. Verschillende keren aan- en uitgezet uiteindelijk vond ie 'm: niet gekoppeld, als ik er op klikte gaf de iPad de mededeling dat het keybord aangezet moest worden. Keer op de aan/uitknop geklikt, niet gevonden. weer een paar keer pielen en toen vroeg ie om een code in te toetsen en nu doet ie 't.
Moraal: gewoon een aantal keren proberen en uiteindelijk vindt ie het keybord wel. |
|
|||
|
|||
hartelijk bedankt!!!!!!!!
|
|
|||
|
|||
Ja, is het gelukt ?
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Hoe krijg je een gekocht tijdschrift op je iPhone naar je iPad gestuurd? | marilein | iPhone algemeen | 2 | 09-02-12 17:17 |
Ipad dock keyboard of wireless keyboard ? | ibert | iPad algemeen | 11 | 26-10-10 00:37 |
Hoe of waar kan ik zien of ik een echte iphone 3gs heb gekocht? | bilal2307 | Archief | 11 | 18-08-09 10:29 |
Hoe heb jij je iphone gekocht? | thioo | Koopinformatie Nederland | 51 | 20-02-08 21:01 |
|
|