Voorraad de nieuwe iPad @ Apple Store A'dam discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo! Ik ben van plan om eindelijk eens een iPad te gaan kopen. Eerst zat ik te twijfelen tussen de 16 en de 32gb versie ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Voorraad de nieuwe iPad @ Apple Store A'dam
Hallo!
Ik ben van plan om eindelijk eens een iPad te gaan kopen. Eerst zat ik te twijfelen tussen de 16 en de 32gb versie maar heb besloten om voor de 32gb te gaan. Aangezien ik de iPad graag wil gebruiken i.c.m. mijn dslr. Nu wil ik eigenlijk weten hoe het met de voorraad zit van de iPads. Ik wil in de Apple store in A'dam mijn koopje doen. Heb gehoord dat Apple stores over het algemeen een grotere voorraad van iPads hebben. Heeft iemand hier ervaring mee? Groeten!
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Ik denk dat de Apple Store in Amsterdam ondertussen wel wat ervaring heeft met hun voorraad. Ik zou zeggen: "bel ze eens op en informeer naar de voorraad".
|
|
||||
|
||||
De vooraad is toch ook te bekijken via de Apple store app?!
|
|
|||
|
|||
ik had donderdag gebeld, en ze hadden alle modellen op voorraad ik ga er volgende week woensdag 1 halen
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Vodafone liegt over voorraad nieuwe iPad | El Dino | Vodafone | 6 | 26-04-12 12:16 |
Voorraad iPhone 4 Apple store Covent Garden? | humperdinc | Koopinformatie Rest Europa | 102 | 08-11-10 17:16 |
Voorraad apple store in de UK | gotti | Koopinformatie Rest Europa | 2 | 09-09-10 21:12 |
Weten welke Apple Store nog voorraad heeft? | forum.bericht | Koopinformatie Nederland | 1 | 24-07-08 12:51 |
|
|