Welke provider is het voordeligst? [prepaid internet iPad] discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo allemaal, Ik ga volgende week een ipad halen met 4g en wil natuurlijk ook een simkaart hebben voor internet. Ik hoef geen abonnement, omdat ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Welke provider is het voordeligst? [prepaid internet iPad]
Hallo allemaal,
Ik ga volgende week een ipad halen met 4g en wil natuurlijk ook een simkaart hebben voor internet. Ik hoef geen abonnement, omdat ik niet vast wil zitten aan maandelijkse kosten. Ik heb dus even rondgekeken om internet maar ben niet veel duidelijker geworden. Daarom wil ik jullie graag vragen wat nou de voordeligste prepaid internet provider is voor de iPad (het meeste mb's bij opwaarderen etc). KPN, Vodafone, T-mobile? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Mobiel Internet van UPC
prepaid € 0,05 per MB en 50 MB gratis per maand voor UPC all in one klanten. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Iphone 4 weet niet welke provider het is. | mrsalim | iPhone algemeen | 4 | 20-04-12 18:02 |
Prepaid internet in het buitenland | PeHa5772 | Internet in buitenland (roaming) | 4 | 27-04-11 00:32 |
Welke provider kan ik het beste nemen? | gon1234abcd | Overige providers Nederland | 15 | 13-08-09 19:05 |
België: Welke provider het beste voor iPhone in België | absrnd | Overige providers België | 9 | 09-12-07 15:46 |
|
|