Hoe krijg je een gekocht tijdschrift op je iPhone naar je iPad gestuurd? discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb op mijn iPhone wat tijdschriften gekocht. Hoe zet ik deze op mijn iPad? Via iCloud gebeurt dit niet kennelijk....
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Hoe krijg je een gekocht tijdschrift op je iPhone naar je iPad gestuurd?
Ik heb op mijn iPhone wat tijdschriften gekocht.
Hoe zet ik deze op mijn iPad? Via iCloud gebeurt dit niet kennelijk. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Via iBook? Kiosk?
Is je iPhone en je iPad aan het zelfde iCloud account gekoppelt? |
|
|||
|
|||
@colliehome: Ja staat in de kiosk van iPhone. Ze zijn uiteraard aan zelfde iCloud gekoppelt. Maar ik denk dat iCloud dit niet koppelt, aangezien iCloud ook bijvoorbeeld geen scores van games overzet.
|
Labels |
kiosk tijdschrift gekocht |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Hoe krijg ik met iPhone gemaakte video's via iTunes naar Ipad?? | iAi | iTunes | 0 | 18-01-12 17:32 |
Tijdschrift van iPad naar Mac | yvonnepuntnl | iPad algemeen | 2 | 05-01-11 11:17 |
Los toestel gekocht, hoe krijg je er internet 3g op? | Wekk | iPhone algemeen | 27 | 25-01-10 20:22 |
Hoe krijg ik een foto van mijn harde schijf (pc) naar de i-phone? | Lotje | Muziek, foto & video | 7 | 04-09-09 17:19 |
Hoe of waar kan ik zien of ik een echte iphone 3gs heb gekocht? | bilal2307 | Archief | 11 | 18-08-09 10:29 |
|
|