Hoe krijg ik met iPhone gemaakte video's via iTunes naar Ipad?? discussie in iTunes forum; ( verdwijnt na registratie ) ik wil video's die ik met mijn iPhone 4S heb gemaakt op mijn iPad 2 overzetten. Ik heb ze daarom op mijn PC overgezet en ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Hoe krijg ik met iPhone gemaakte video's via iTunes naar Ipad??
ik wil video's die ik met mijn iPhone 4S heb gemaakt op mijn iPad 2 overzetten. Ik heb ze daarom op mijn PC overgezet en probeer dan via iTunes synchronisatie het over te zetten naar mijn iPad. Ik klik daarbij aan dat ik zowel foto's als video's wil synchroniseren. Alle foto's die ik op deze manier doe komen prima over, maar geen van mijn (zelfgemaakte) video's komt terect op mijn iPad fotorol (of ik kan ze niet vinden!). Hoe moet ik dit doen?
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Mac OS X: Hoe zet ik muziek van mijn iPad &iphone naar mijn itunes op nieuwe Mac | Poupoulossos | iTunes | 1 | 24-12-11 14:48 |
Video: Hoe zet je Video via iTunes op iPhone 3g? | k4yraa | Muziek, foto & video | 6 | 20-03-11 01:55 |
Hoe krijg ik beltoon .m4r in iTunes? | Mannus2 | Ringtones en Wallpapers | 21 | 08-08-10 04:40 |
Laptop gechrashed, hoe krijg ik alles van mijn Iphone in een nieuwe itunes ? | ferry01 | Archief | 3 | 31-03-09 17:33 |
Mac OS X: Hoe krijg je alle data van iphone naar nieuwe mac (oude is gestolen) | meul | iTunes | 3 | 29-12-08 15:59 |
|
|