geen outook op de iphone 5 c ontvangen discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb een iPhone 5C verbonden via iTunes om de gegeven van mijn oude iPhone 4 over te zetten. Nu krijg ik geen mail binnen ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
geen outook op de iphone 5 c ontvangen
Ik heb een iPhone 5C verbonden via iTunes om de gegeven van mijn oude iPhone 4 over te zetten. Nu krijg ik geen mail binnen op mijn naam@ziggo.nl, (outlook) ik kan wel mail versturen. Ik heb de gegevens vergeleken met mijn iPhone 4 maar die zijn hetzelfde. Wat kan ik hieraan doen?
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Heb je al geprobeerd om je e-mailaccount te verwijderen en opnieuw toe te voegen? Wellicht relevant: iTunes neemt alleen wachtwoorden en dergelijken mee in back-ups wanneer je encryptie (optie in iTunes) hebt aangezet.
|
|||
|
|||
Dat werkt ook niet! verzenden gaat wel, ontvangen niet
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Iphone 4 kan sinds kort geen Wi-Fi meer ontvangen | xl3igplayer | Wi-Fi | 8 | 25-06-12 23:18 |
iPhone 3G kan geen sms meer ontvangen (wel versturen)? | iPeng | iPhone algemeen | 0 | 15-03-11 18:18 |
ik kan geen sms ontvangen! Iphone 4 net gekocht | Arienne | iPhone algemeen | 4 | 05-09-10 00:55 |
Ik wil geen data kunnen ontvangen op de Iphone | KimSilver | Archief | 3 | 14-12-09 13:26 |
Status 5, maar geen iphone ontvangen | kenx | Odido (T-Mobile) | 10 | 26-09-08 08:31 |
|
|