3G iphone 3G werkt niet discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hey mensen, Hier nummer 32. Ik heb gister de iphone 3g gehaalt maar als ik 3g aan zet krijg ik geen 3g icoontje maar een ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
3G iphone 3G werkt niet
Hey mensen,
Hier nummer 32. Ik heb gister de iphone 3g gehaalt maar als ik 3g aan zet krijg ik geen 3g icoontje maar een blauw vierkantje met een wit bolletje erin. Het internet werkt ook niet. Wie kan me aub helpen. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Alles ingesteld en geactiveerd zoals aangegeven door T-mobile?
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Misschien even opnieuw opstarten?
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
En de 3G staat bij je instellingen geactiveerd?
Misschien een probleem bij T-mobile zelf? Heb je wel 3G dekking in jouw gebied? |
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
jepp ook dat zit goed
|
|
||||
|
||||
Misschien problemen bij T-mobile? Nog even een belletje doen naar hun?
|
|
||||
|
||||
Heb je al opgezocht wat dat icoontje betekent ?
|
||||
|
||||
Als je geen 3G coverage hebt in je regio ga je automatisch over naar GPRS.
Lijkt er op alsof je sim nog niet is geactiveerd. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Home button werkt niet, itunes vind iphone niet | keesdr | iTunes | 2 | 07-02-11 20:41 |
iphone 3g werkt niet op Sitecom router, iPad werkt wel?? | hans-wouter | iPad algemeen | 11 | 04-05-10 14:54 |
Iphone laadt niet meer op, wel melding, dfu werkt niet | iTim | iPhone algemeen | 4 | 08-03-10 22:27 |
Iphone hangt op Apple, DFU werkt niet en wordt niet herkend door Itunes , PC etc. | Peterhercules | Archief | 1 | 29-01-10 14:34 |
Netwerk Selectie werkt na upgrade naar 1.1.4 via Ziphone werkt niet meer. | m190677s | Unlock [archief] | 2 | 18-03-08 16:19 |
|
|