I Cloud account discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Vraagje, blijkbaar is er op mn iphone een icloud account aangemaakt door Icloud zelf,ik heb er een mail van gehad. Het vreemde is dat de ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
I Cloud account
Vraagje, blijkbaar is er op mn iphone een icloud account aangemaakt door Icloud zelf,ik heb er een mail van gehad.
Het vreemde is dat de naam van mijn ex man erboven staat terwijl hij mijn iphone nooit in handen heeft gehad en ik heb ook nooit iets op zijn naam geregistreerd of betaald. Zou het kunnen zijn dat hij dit aangevraagd heeft voor mij om zodoende in mijn icloud te kunnen kijken,mijn icloud account bestaat wel uit mijn eigen naam. Wie heeft de oplossing |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Het enige is dat de betaalde apps dan weg zijn, maar heb je wel zelf alle controle en zekerheid. Ooit heeft mijn vrouw mijn account even geleend om iets te kopen met haar creditcard. Dus staat er telkens welkom (en dan mijn vrouw haar naam).Dat krijg ik er ook niet makkelijk meer uit. Nu gaan wij niet scheiden (voor zover ik weet) dus maakt het mij niets uit. Misschien dat er nog andere forumleden zijn die een elegantere oplossing kennen. Succes ermee |
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Dit topic is gesloten omdat de titel onvoldoende aangeeft waar de discussie over gaat of simpelweg veel te algemeen is. Probeer de volgende keer een duidelijker beschrijvend onderwerp te gebruiken. Zie ook de instructies in de gekleurde vakken bij het aanmaken van een nieuw topic.
//Slotje
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
foutief I cloud account | bnijkamp | iCloud | 0 | 23-03-12 13:09 |
|
|