iPhone 6 krasje discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Beste mensen Ik heb net een iphone 6 binnen gekregen via telenet belgie Koerier kwam hem brengen en heb getekend voor contract Na ontvangst heb ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
#1
|
|||
|
|||
iPhone 6 krasje
Beste mensen
Ik heb net een iphone 6 binnen gekregen via telenet belgie Koerier kwam hem brengen en heb getekend voor contract Na ontvangst heb ik uitgepakt en zie aan de onderkant van de iphone 6 naast de hoofdtelefooningang een krasje van 1 mm Nu heb ik het teruggegeven via een telenet winkel en moet ik 2 weken wachten Ben er zeer ontevreden mee dat een nieuw geseald toestel krasje kan hebben Ze mogen bij iphone hun medewerkers wel eens op de fingers tikken |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
#2
|
||||
|
||||
__________________
Ignorance can easily be overcome... Stupidity is forever... |
#3
|
|||
|
|||
En als je nu een refurbished toestel krijgt, dan ben je helemaal de Sjaak vind ik
|
#4
|
||||
|
||||
Hoe "refurbished" kan iets zijn wat amper op de markt is.
|
#5
|
|||
|
|||
Dat zal je nog verbazen. Om maar 1 voorbeeld te noemen: niet alle iPhones komen door de keuring heen in de fabriek al. Wat gebeurt er met die afgekeurde iPhones denk je? En nog belangrijker, ooit gehoord van DOA's? Niet alle iPhones werken of zien er perfect uit en worden terug gestuurd.
|
#6
|
|||
|
|||
Vorig jaar kocht ik een 5S op launch day in een Apple Premium Reseller. (Easy M Leuven) Dag erna was het ding kapot. Binnengebracht. Drie weken gewacht en een refurb gekregen. Die zijn er al van in het begin hoor.
Maar niet getreurd. Een refurb zou zelfs beter zijn omdat die EXTRA gecontroleerd worden vooraleer ze de fabriek verlaten. Overigens heb sinds vandaag, via express service, opnieuw een refurb iPhone 5S. Het scherm kwam los te zitten rechtsboven zoals je wel vaker leest. De derde iPhone 5S op 11 maanden tijd.. het kan allemaal! Je had dus ook via https://getsupport.apple.com/Issues.action kunnen chatten met een medewerker, zoals ik heb gedaan. En dan heb je meer mogelijkheden. Je had kunnen kiezen voor een replacement phone die via UPS geleverd wordt. Duurt 5 dagen. Of je kiest voor express service dan heb je hem binnen 48h. Kost wel 29 EUR. |
#7
|
|||
|
|||
Hallo
Een refurb is geen nieuwe? Krijg toch wel garantie als nieuwe? |
#8
|
|||
|
|||
Een refurb is beter dan je denkt ze, daar is niks fouts aan, integendeel zelfs, die word gewoon heel goed gecontroleert en die zal oke zijn als je die ontvangt. Ik heb er zo eentje gehad, had er geen spijt van ze, toestel was top.
Maar voor een krasje van 1mm zou ik die nooit binne steke, veegk mijn gat aan ze. |
#9
|
|||
|
|||
Ik zie op mijn afleverbon staan dat het naar Dynafix gestuurd wordt
Ik lees hier veel klachten over Dynafix moet ik mij zorgen maken? Was het beter om direct naar apple te gaan? |
#10
|
|||
|
|||
Ik denk van niet. Zou wel heel frappant zijn als ze bij jouw toestel het ook op waterschade gooien en daardoor je garantie laten vervallen.
|
#11
|
|||
|
|||
Er zijn al problemen mee geweest met Dynafix, ik hoop voor u alles oke zal zijn.
|
#12
|
|||
|
|||
Beste mensen
Dynafix zegt dat ik telefoon heb laten vallen en geen garantie heb Moet er 49 euro voor betalen Telefoon had ik 1ste dag ingeleverd en de man in de telenet winkel zei dat het duidelijk zichtbaar fabrieksfouje was die krasje en nu geen garantie meer omdat valschade volgens dynafix. IK ANNULEER ALLE TELENET ABONNEMENTEN EN VERKOOP TOESTEL. NOOIT MEER EEN IPHONE!!!! |
#13
|
|||
|
|||
Bij Dynafix is het altijd één van de twee. Als het geen valschade is dan is het waterschade. Neem direct contact op met Apple.
|
#14
|
|||
|
|||
|
#15
|
|||
|
|||
|
#16
|
|||
|
|||
Citaat:
Apple - Contact opnemen |
#17
|
|||
|
|||
Beste,
Het ligt niet aan je telefoon of Apple. Het is dynafix die altijd dit soort dingen doet. Bij mij hebben ze het ook geflikt. Dynafix staat hier bekend om. Het is zonde om Apple en iPhone af te serveren. Als je Samsung ernaartoe was gegaan, kreeg je ook hetzelfde te horen. Je zou het beste direct naar een store kunnen gaan en kijken wat er verteld wordt. |
#18
|
||||
|
||||
En trouwens...De iPhone op zich en Apple kan hier nix aan doen...
Uw problemen stellen zich in eerste instantie bij Teleslet... Het is genoegzaam bekend dat rechtstreeks bij Apple kopen veel meer garanties bied als er iets mis is met je iDevice... Doe maar wat onze vriend Timosha zegt...Hopelijk kan je op coulance van Apple rekenen... |
#19
|
|||
|
|||
Citaat:
Voor contact op te nemen heb ik de telefoon nodig in mijn handen via dat support website van apple https://getsupport.apple.com/Issues.action ---------- Bericht automatisch samengevoegd op 28 oktober 2014 om 15:54 ---------- Citaat:
|
#20
|
|||
|
|||
Ik heb net met applecare gesproken telefonisch
Na wat aandringen heeft meneer mij geholpen Hij zegt dat ie volle garantie aan alles heeft gekoppeld aan mijn iphone serienummer Nu moet ik via telenet winkel dit doorgeven en hun geven dat weer door aan DYNAFLIKKERS. Mocht dat niet lukken en Dynafix eigenwijs doen laat hij mij iphone ophalen thuis maar dan ben ik wel onderzoekskosten kwijt van 49 euro Ik hou iedereen op de hoogte en wacht af . |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPad 2 krasje | JailbreakerPro | iPad accessoires en onderdelen | 0 | 04-07-11 23:02 |
Krasje op screencover | gadgetfreakske | iPhone algemeen | 3 | 27-04-11 21:12 |
Krasje op m'n iPhone 4 | skycrysis | iPhone algemeen | 8 | 02-02-11 19:22 |
Krasje | Lukadegier | Archief | 1 | 27-05-09 20:41 |
|
|