iPhone 6 krasje discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Dynafix heeft geen poot om op te staan als Apple je volledige garantie heeft beloofd... Ik denk ook niet dat eenmaal het 'ticketnummer' bij hen ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Dynafix heeft geen poot om op te staan als Apple je volledige garantie heeft beloofd...
Ik denk ook niet dat eenmaal het 'ticketnummer' bij hen gekend is dat ze d'r moeilijk over gaan doen... Wel jammer van al dat gez**k... Volgende keer kopen via Apple(store)...
|
|
|
|||
|
|||
Dynafix is het slechtste reparatiebedrijf dat ik ken! Punt.
|
|
||||
|
||||
In tegenstelling tot hiervoor beschreven, heb ik totaal geen slechte ervaringen met Dynafix gehad, het enige nadeel is dat je hem gewoon een week of drie kwijt bent.
|
|
|||
|
|||
Vandaag mijn nieuwe iphone 6 opgehaald.
Toestel is omgeruild voor een andere. Dankzij apple toch alles nog goed gekomen. Telenet heeft niks gedaan in dit en ik heb het toestel van hun gekocht. |
|
|||
|
|||
Koop altijd een nieuwe losse iPhone bij de Apple (online) Store. Of sluit het abonnement icm een nieuwe iPhone af bij de Apple Store.
Doe je dat niet..tja.. |
|
|||
|
|||
Citaat:
Het is 'dynafix' wat het probleem is hier. |
|
|||
|
|||
Citaat:
Wanneer je bij een Apple Reseller koopt, kun je 1 jaar garantie krijgen bij de Apple store. In Belgie word je hier doorgewezen naar Dynafix. Het tweede jaar moet je terug naar het verkooppunt waar je het toestel hebt gekocht, dus de reseller. Ook hier gaat het in Belgie via Dynafix. In Nederland zijn daar meerdere services voor. Het derde jaar is de garantie verstreken. Wanneer je het toestel in een Apple (online) Store koopt, kun je daar altijd terecht voor de volledige twee jaar. Het is immers ook het verkooppunt waar je het vandaan hebt gehaald. Wil je niet in contact kopen met bedrijven zoals Dynafix, koop dan alleen je spullen bij de Apple (online) Store, want dan gebeurd dit niet. |
|
|||
|
|||
Citaat:
Wat ik wel vreemd vind is dat een Belg niet gewoon direct door Apple geholpen wordt, voor zover ik weet is het eerste jaar de iPhone (ongeacht waar je hem koopt) gedekt bij Apple. Voor de TS is dit wel netjes opgelost moet ik zeggen. Nogmaals mijn excuus voor de reactie. |
|
|||
|
|||
En dat is in België niet anders dan in Holland. Tijdens het eerste garantiejaar kan men in België ook direct bij Apple terecht. Ben ervaringsdeskundige.
|
|
|||
|
|||
Hamvraag; waarom moet de TS dan alles regelen via Dynafix? (uiteindelijk wel via Apple geholpen daar niet van)
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Echter, als je het dus bij de Apple (online) Store koopt, dan hoef je het tweede jaar ook niet bij de provider aan te kloppen |
|
|||
|
|||
Wij hebben in België geen Apple Store maar dat is verder geen probleem. Men kan ook online een incident aanmaken. Dan wordt het toestel opgehaald.
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPad 2 krasje | JailbreakerPro | iPad accessoires en onderdelen | 0 | 04-07-11 23:02 |
Krasje op screencover | gadgetfreakske | iPhone algemeen | 3 | 27-04-11 21:12 |
Krasje op m'n iPhone 4 | skycrysis | iPhone algemeen | 8 | 02-02-11 19:22 |
Krasje | Lukadegier | Archief | 1 | 27-05-09 20:41 |
|
|