//

iPhone 6 krasje

iPhone 6 krasje discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Dynafix heeft geen poot om op te staan als Apple je volledige garantie heeft beloofd... Ik denk ook niet dat eenmaal het 'ticketnummer' bij hen ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #21  
Oud 28-10-14, 20:46
Wally©'s schermafbeelding
Wally© Wally© is offline
• iOS 12.0
• 9.2.1
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Sep 2008
Locatie: Tessenderlo België
Berichten: 1.916
Standaard

Dynafix heeft geen poot om op te staan als Apple je volledige garantie heeft beloofd...

Ik denk ook niet dat eenmaal het 'ticketnummer' bij hen gekend is dat ze d'r moeilijk over gaan doen...

Wel jammer van al dat gez**k...

Volgende keer kopen via Apple(store)...
__________________
Ignorance can easily be overcome...
Stupidity is forever...
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #22  
Oud 29-10-14, 10:55
rsnhakan rsnhakan is offline
• iOS 17.4.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2010
Berichten: 496
Standaard

Dynafix is het slechtste reparatiebedrijf dat ik ken! Punt.
  #23  
Oud 29-10-14, 11:50
daveensannie's schermafbeelding
daveensannie daveensannie is offline
• iOS 9.3.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2010
Locatie: Zaandam
Berichten: 604
Standaard

In tegenstelling tot hiervoor beschreven, heb ik totaal geen slechte ervaringen met Dynafix gehad, het enige nadeel is dat je hem gewoon een week of drie kwijt bent.
  #24  
Oud 04-11-14, 20:40
Treflex Treflex is offline
• iOS 8.0.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Oct 2014
Berichten: 8
Standaard

Vandaag mijn nieuwe iphone 6 opgehaald.
Toestel is omgeruild voor een andere.
Dankzij apple toch alles nog goed gekomen.
Telenet heeft niks gedaan in dit en ik heb het toestel van hun gekocht.
  #25  
Oud 05-11-14, 21:42
harriepopov harriepopov is offline
• iOS 10.1.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Apr 2008
Locatie: Amsterdam
Berichten: 378
Standaard

Koop altijd een nieuwe losse iPhone bij de Apple (online) Store. Of sluit het abonnement icm een nieuwe iPhone af bij de Apple Store.

Doe je dat niet..tja..
  #26  
Oud 06-11-14, 09:49
RoanNeervoort RoanNeervoort is offline
• iOS 9.3.3
• 9.3.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2013
Locatie: Doetinchem
Berichten: 139
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door harriepopov Bekijk bericht
Koop altijd een nieuwe losse iPhone bij de Apple (online) Store. Of sluit het abonnement icm een nieuwe iPhone af bij de Apple Store.

Doe je dat niet..tja..
Waar haal je dit dan vandaan? Trek niet zoveel onzin uit je hol, je kunt prima je iPhone elders kopen.

Het is 'dynafix' wat het probleem is hier.
  #27  
Oud 06-11-14, 11:09
harriepopov harriepopov is offline
• iOS 10.1.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Apr 2008
Locatie: Amsterdam
Berichten: 378
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door RoanNeervoort Bekijk bericht
Waar haal je dit dan vandaan? Trek niet zoveel onzin uit je hol, je kunt prima je iPhone elders kopen.

Het is 'dynafix' wat het probleem is hier.
Zo, taalgebruik hoor. Enige toelichting is schijnbaar vereist gezien jouw reactie.

Wanneer je bij een Apple Reseller koopt, kun je 1 jaar garantie krijgen bij de Apple store. In Belgie word je hier doorgewezen naar Dynafix. Het tweede jaar moet je terug naar het verkooppunt waar je het toestel hebt gekocht, dus de reseller. Ook hier gaat het in Belgie via Dynafix. In Nederland zijn daar meerdere services voor. Het derde jaar is de garantie verstreken.

Wanneer je het toestel in een Apple (online) Store koopt, kun je daar altijd terecht voor de volledige twee jaar. Het is immers ook het verkooppunt waar je het vandaan hebt gehaald.

Wil je niet in contact kopen met bedrijven zoals Dynafix, koop dan alleen je spullen bij de Apple (online) Store, want dan gebeurd dit niet.
  #28  
Oud 06-11-14, 12:50
RoanNeervoort RoanNeervoort is offline
• iOS 9.3.3
• 9.3.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2013
Locatie: Doetinchem
Berichten: 139
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door harriepopov Bekijk bericht
Zo, taalgebruik hoor. Enige toelichting is schijnbaar vereist gezien jouw reactie.

Wanneer je bij een Apple Reseller koopt, kun je 1 jaar garantie krijgen bij de Apple store. In Belgie word je hier doorgewezen naar Dynafix. Het tweede jaar moet je terug naar het verkooppunt waar je het toestel hebt gekocht, dus de reseller. Ook hier gaat het in Belgie via Dynafix. In Nederland zijn daar meerdere services voor. Het derde jaar is de garantie verstreken.

Wanneer je het toestel in een Apple (online) Store koopt, kun je daar altijd terecht voor de volledige twee jaar. Het is immers ook het verkooppunt waar je het vandaan hebt gehaald.

Wil je niet in contact kopen met bedrijven zoals Dynafix, koop dan alleen je spullen bij de Apple (online) Store, want dan gebeurd dit niet.
Mijn toelichting: excuus voor mijn snelle, ondoordachte reactie! Ik weet niet goed hoe e.e.a. werkt in België.

Wat ik wel vreemd vind is dat een Belg niet gewoon direct door Apple geholpen wordt, voor zover ik weet is het eerste jaar de iPhone (ongeacht waar je hem koopt) gedekt bij Apple.

Voor de TS is dit wel netjes opgelost moet ik zeggen.

Nogmaals mijn excuus voor de reactie.
  #29  
Oud 06-11-14, 13:05
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door RoanNeervoort Bekijk bericht
...voor zover ik weet is het eerste jaar de iPhone (ongeacht waar je hem koopt) gedekt bij Apple.
En dat is in België niet anders dan in Holland. Tijdens het eerste garantiejaar kan men in België ook direct bij Apple terecht. Ben ervaringsdeskundige.
  #30  
Oud 06-11-14, 13:35
RoanNeervoort RoanNeervoort is offline
• iOS 9.3.3
• 9.3.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2013
Locatie: Doetinchem
Berichten: 139
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door timosha Bekijk bericht
En dat is in België niet anders dan in Holland. Tijdens het eerste garantiejaar kan men in België ook direct bij Apple terecht. Ben ervaringsdeskundige.
Hamvraag; waarom moet de TS dan alles regelen via Dynafix? (uiteindelijk wel via Apple geholpen daar niet van)
  #31  
Oud 06-11-14, 13:41
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door RoanNeervoort Bekijk bericht
Hamvraag; waarom moet de TS dan alles regelen via Dynafix?
Kaasantwoord: de TS zal in eerste instantie contact opgenomen hebben met de provider die met de Dynaprutsers samenwerkt.
  #32  
Oud 07-11-14, 17:22
harriepopov harriepopov is offline
• iOS 10.1.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Apr 2008
Locatie: Amsterdam
Berichten: 378
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door timosha Bekijk bericht
Kaasantwoord: de TS zal in eerste instantie contact opgenomen hebben met de provider die met de Dynaprutsers samenwerkt.
Exact. En dat moet je alleen in het tweede jaar pas doen. Het eerste jaar mag je gewoon naar de Apple store gaan.

Echter, als je het dus bij de Apple (online) Store koopt, dan hoef je het tweede jaar ook niet bij de provider aan te kloppen
  #33  
Oud 07-11-14, 17:26
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door harriepopov Bekijk bericht
Exact. En dat moet je alleen in het tweede jaar pas doen. Het eerste jaar mag je gewoon naar de Apple store gaan.
Wij hebben in België geen Apple Store maar dat is verder geen probleem. Men kan ook online een incident aanmaken. Dan wordt het toestel opgehaald.
  #34  
Oud 09-11-14, 11:04
wollie1979 wollie1979 is offline
• iOS 13.6
• iPadOS 13.6
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2010
Berichten: 697
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door timosha Bekijk bericht
Wij hebben in België geen Apple Store maar dat is verder geen probleem. Men kan ook online een incident aanmaken. Dan wordt het toestel opgehaald.
waar kan je een incident eigenlijk aanmaken? Heb je daar een link van? Voor het geval het ooit nodig is
  #35  
Oud 09-11-14, 11:12
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door wollie1979 Bekijk bericht
waar kan je een incident eigenlijk aanmaken?
Ik doe dat op de website van Apple België.
  #36  
Oud 10-11-14, 15:47
kenneth12345 kenneth12345 is offline
• iOS 8.4
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Apr 2010
Locatie: Sint-Truiden, België
Berichten: 371
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door timosha Bekijk bericht
Ik doe dat op de website van Apple België.
Ik heb dat ook al gedaan... De service die ik kreeg was prima!
(ik had mijn Iphone voor 1x niet in de Apple store gekocht.)
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPad 2 krasje JailbreakerPro iPad accessoires en onderdelen 0 04-07-11 23:02
Krasje op screencover gadgetfreakske iPhone algemeen 3 27-04-11 21:12
Krasje op m'n iPhone 4 skycrysis iPhone algemeen 8 02-02-11 19:22
Krasje Lukadegier Archief 1 27-05-09 20:41

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 07:21.