Kun je een iPhone 6 nog ruilen in de apple store? discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, ik heb vorige week een iPhone 6 plus gekocht, maar ik begin nu toch te twijfelen of dit wel het ideale formaat voor mij ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Kun je een iPhone 6 nog ruilen in de apple store?
Hallo, ik heb vorige week een iPhone 6 plus gekocht, maar ik begin nu toch te twijfelen of dit wel het ideale formaat voor mij is bij dagelijks gebruik. Kan ik deze nog bij de Apple store ruilen ook al heb ik hem al een paar dagen gebruikt?
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Maar je kan hem verkopen... Particulier krijg je waarschijnlijk maar iets minder dan wat je betaald hebt. |
|
||||
|
||||
Als het goed is kan je hem nog ruilen. Er staat nog een retourdatum
op het bonnetje staan. Bel eens de desbetreffende Store. Ben je gelijk verlost en weet je waar je aan toe bent. |
|
||||
|
||||
En gelukt?
|
|
|||
|
|||
Omruilen kan binnen 14 dagen na aankoop.
|
|
|||
|
|||
Dit kan! Ik heb dit afgelopen donderdag in Oberhausen gedaan. Zat nog net binnen de 2 weken (19 september had ik hem al)..Uiteraard geheel in nieuwstaat en alle toebehoren erbij bij omruilen…Die gast daar keek er niet eens goed naar. Gelijk inhoud wissen en pakte een nieuwe voor mij..
|
||||
|
||||
Oh dat is netjes! Krijg je dan een helemaal nieuwe? Of zo eentje uit een ander doosje wat je ook krijgt als je stukke iPhone vervangen wordt?
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Ben best benieuwd of het je gelukt is?
|
|
|||
|
|||
Ben nog steeds aan het twijfelen of ik wel of niet moet ruilen . Enerzijds vind ik het nog steeds een prachtig toestel maar anderzijds ben ik bang dat ik in de loop van het jaar er steeds meer last van ga krijgen met de draagbaarheid..
Laatst gewijzigd door Iphonefan123; 06-10-14 om 12:55. |
|
|||
|
|||
Haha oké.. Denk er goed over na zou ik zeggen.
|
|
|||
|
|||
Ik laat een handige Harry of Henriëtte al mijn broeken voorzien van een nieuwe buitenzak, met klep en sluiting
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Ik heb geen seconden hoeven twijfelen. De 6 is echt perfect, weet zeker dat je er geen spijt van krijgt.
|
|
|||
|
|||
ik heb nog steeds een 4s en heb dit weekend de 6 en 6+ even bekeken.
ik vind de 6 zelfs eigenlijk al te groot. de 6+ is hier zeker geen optie. edje |
|
|||
|
|||
Ik was er ook even bang voor dat de 6+ veel te groot zou zijn maar uit de dagelijkse praktijk denk ik dat het voor mij juist de perfecte keuze is. Ik heb dan ook totaal geen spijt van dit megagrote apparaat. Toevallig las ik zonet een stuk op OMT wat goed mijn gevoel over het apparaat weergaf.
De iPhone 6 is te groot, leve de 6 Plus! (review/opinie) | One More Thing De "gewone" 6 is eigenlijk al te groot dus dan maar waaay over de top gaan en de 6+ kopen. Zo dacht ik er ook over. En ik wilde toch al een nieuwe iPad Mini kopen maar door de 6+ is dat niet meer nodig. En over draagbaarheid, dat blijft inderdaad wel een probleempje. Ik draag zelf vaak een Levis 511 en daar past ie net in. Maar eigenlijk stop ik het toestel sneller in m'n binnenzak. En op t werk ligt ie gewoon op het bureau. Zou nu niet anders meer willen. |
|
|||
|
|||
Zo dacht ik er ook over. Had hier voor de 5. Vond de 6 ook te groot, had hem liever in de formaat van de 5. Maar het went wel heel snel gelukkig.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone 3G - wat kun je er nog mee? | nouska1976 | iPhone algemeen | 9 | 21-01-13 14:42 |
Kun je met een gejailbreakte apple tv 3 uitzending gemist kijken? | Bananenbennie | Apple TV - 2e generatie en 3e generatie | 3 | 28-11-12 09:51 |
Hoe laat kun je vrijdag de iPhone 5 in Apple Store online bestellen? | RootPhish | Koopinformatie Nederland | 131 | 28-09-12 10:53 |
|
|