Aandelenwidget uit berichtencentrum verwijderen discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Het is misschien een vraag die ergens al een bod is gekomen, maar ik stel ze toch maar even. Ter info, heb via Google proberen ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Aandelenwidget uit berichtencentrum verwijderen
Het is misschien een vraag die ergens al een bod is gekomen, maar ik stel ze toch maar even.
Ter info, heb via Google proberen zoeken, maar vond niet echt iets recent. (voor iOS 8 dus) Is er een manier om de aandelenwidget te verwijderen uit het berichtencentrum? Ik heb al in de instellingen aan het zoeken geweest, maar zie nergens iets staan. Alvast bedankt voor de hulp. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Kan dit dan niet via berichtencentrum..?
Wijzigen en vervolgens de app naar de sectie 'niet in berichtencentrum' slepen..?
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
1.Open the Notification Center.
Swipe down from the top of the screen to open the Notification Center. 2.Tap the "Today" button at the top. 3.Scroll down and tap the "Edit" button. 4.Remove the widgets you don't want. Tap the red Remove button next to each widget that you don't want to see. 5.Tap "Done" when finished. De nederlandse vertaling laat ik lekker aan jou over... Den deze kruipt zijne 2 meter-bak in... It's been a loooooooooong nite... |
|
|||
|
|||
Citaat:
Slaapwel |
|
|||
|
|||
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Facebook agenda staat uit maar wel in berichtencentrum | Lian1966 | iPhone algemeen | 0 | 30-10-12 12:16 |
Berichtencentrum verwijderen | flixel | Jailbreak apps en thema's | 5 | 05-04-12 21:40 |
(0) verwijderen uit nummernotatie | James007 | iPhone algemeen | 1 | 18-05-11 01:53 |
Items verwijderen uit To Do | Captain Krimson | iPhone Apps | 2 | 14-08-08 10:33 |
|
|