Upgrade IOS8.0.2 verwijderen? discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Ik heb een iphone 4S en wil de upgrade naar ios8 niet doen. Kan/Mag ik deze upgrade verwijderen in "Algemeen - Gebruik"? Bedankt voor ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Upgrade IOS8.0.2 verwijderen?
Hallo,
Ik heb een iphone 4S en wil de upgrade naar ios8 niet doen. Kan/Mag ik deze upgrade verwijderen in "Algemeen - Gebruik"? Bedankt voor de hulp |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Ja hoor, je delete dmv die optie de gedownloade installatie bestanden. En zo komt er dus weer ruimte vrij op je telefoon.
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Bij iOS8: instellingen -> algemeen -> gebruik -> beheer opslag.
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Misschien kan het daar nog niet, dan?
Helaas download iOS de OTA update bestanden later vrolijk opnieuw, kennelijk.... Althans op de iPhone 4S op iOS 7.2.1 hier in huis. Tenzij de ruimte op de iPhone natuurlijk bezet is. Laatst gewijzigd door ballegooier; 05-10-14 om 10:23. |
|
||||
|
||||
De mogelijkheid om gedownloade iOS versies te verwijderen is volgens mij pas gekomen bij iOS 7.1. Je zult dus óf moeten updaten, óf met een groot iOS bestand opgescheept zitten.
|
|||
|
|||
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPad 2 en iOS8 | WDS001 | iPad algemeen | 41 | 21-11-14 16:03 |
Software: EveryTrail verdwenen na upgrade naar iOS8? | f16 | iPhone Navigatie | 7 | 10-10-14 12:10 |
upgrade changes cydia verwijderen | Stephan0501 | Jailbreak apps en thema's | 0 | 13-03-11 20:54 |
Upgrade 1.1.3: Welke 3rd party apps verwijderen? | Ketsjap | Unlock [archief] | 3 | 01-02-08 18:12 |
na upgrade naar 1.1.2, tweaks van 1.1.1 verwijderen? | mac | Unlock [archief] | 3 | 11-01-08 22:25 |
|
|