//

buitenlandse Iphone 6 kopen (duitsland)

buitenlandse Iphone 6 kopen (duitsland) discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Ik ben nog steeds aan het wachten op The Phone House voor mijn iphone 6 64gb SG. Nu lees ik vaak dat mensen er ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Discussie gesloten

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 07-10-14, 08:32
leandertjee leandertjee is offline
• iOS 8.0.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2012
Berichten: 66
Standaard buitenlandse Iphone 6 kopen (duitsland)

Hallo,

Ik ben nog steeds aan het wachten op The Phone House voor mijn iphone 6 64gb SG. Nu lees ik vaak dat mensen er een in duitsland hebben gehaald.

Wat is het verschil tussen een nederlandse en duitse iphone? Ik hoorde dat als er iets mis mee was, dat je langer moet wachten totdat je een nieuwe toegestuurd krijgt? klopt dit? en wat zijn nog meer nadelen?

Daarnaast nog de vraag hoe en waar je een duitse iphone 6 kan reserveren? Ik woon zelf in Lochem (oost-gelderland), dus redelijk dicht bij de grens.

bedankt alvast !
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 07-10-14, 08:45
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door leandertjee Bekijk bericht
Wat is het verschil tussen een nederlandse en duitse iphone?
Er is geen verschil tussen een Hollandse en Duitse iPhone. Apple produceert geen speciale modellen voor Holland, Duitsland, België, Luxemburg, Andorra, San Marino, Monaco, Vaticaanstad, Estland, Letland, enz... enz... Alle iPhone 6 in de EU/EER zijn hetzelfde model.

Citaat:
Daarnaast nog de vraag hoe en waar je een duitse iphone 6 kan reserveren? Ik woon zelf in Lochem (oost-gelderland), dus redelijk dicht bij de grens.
Het antwoord is dat daar al een heel lang topic over bestaat.
  #3  
Oud 07-10-14, 09:11
leandertjee leandertjee is offline
• iOS 8.0.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2012
Berichten: 66
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door timosha Bekijk bericht
Er is geen verschil tussen een Hollandse en Duitse iPhone. Apple produceert geen speciale modellen voor Holland, Duitsland, België, Luxemburg, Andorra, San Marino, Monaco, Vaticaanstad, Estland, Letland, enz... enz... Alle iPhone 6 in de EU/EER zijn hetzelfde model.



Het antwoord is dat daar al een heel lang topic over bestaat.
maar het probleem is dat in dat topic 1500 berichten gepost zijn, dan ben ik 3 uur aan het zoeken, dan wordt mn baasje boos
  #4  
Oud 07-10-14, 09:13
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door leandertjee Bekijk bericht
maar het probleem is dat in dat topic 1500 berichten gepost zijn, dan ben ik 3 uur aan het zoeken....
En als jij geen zin hebt om een bestaand topic te lezen maak je maar een nieuw aan in het verkeerde sub-forum. In een topic kan je ook zoeken.
  #5  
Oud 07-10-14, 09:25
leandertjee leandertjee is offline
• iOS 8.0.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2012
Berichten: 66
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door timosha Bekijk bericht
En als jij geen zin hebt om een bestaand topic te lezen maak je maar een nieuw aan in het verkeerde sub-forum. In een topic kan je ook zoeken.
Daar komt het eigenlijk wel op neer jha
  #6  
Oud 07-10-14, 09:47
Bomans's schermafbeelding
Bomans Bomans is offline
• iOS 11.1
• 10.2
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Feb 2008
Locatie: België
Berichten: 7.361
Standaard

Dit forum is voorzien van een uitstekende zoekfunctie en zeer uitgebreide Wiki (Begrippen | Handleidingen). Ik verzoek je dan ook vriendelijk deze te gebruiken.

Omdat deze vraag al meerdere keren aan bod is gekomen, sluiten we deze discussie.

//Slotje
Discussie gesloten



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone 5 kopen in Duitsland alvani Koopinformatie Rest Europa 73 12-12-12 12:11
Iphone kopen in duitsland RubiksKjoeb Koopinformatie Rest Europa 1 14-10-11 22:55
iphone kopen in duitsland relax-kerris Archief 1 26-05-08 21:49
iPhone kopen in Duitsland Kamar Koopinformatie Rest Europa 3 15-02-08 14:07

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 20:59.