Server accepteert email-adres niet discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Regelmarig heb ik dat ik probeer een mail met meerdere geadresseerden te versturen en dat er één adres niet wordt geaccepteerd door de server. Dit ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Server accepteert email-adres niet
Regelmarig heb ik dat ik probeer een mail met meerdere geadresseerden te versturen en dat er één adres niet wordt geaccepteerd door de server. Dit terwijl het verzendadres en dat van de ontvangers van/aan hetzelfde @domein.nl is. Heb dit probleem aleen op de iphone 4 en 6, niet op de pc en het geweigerde adres klopt en werkt. Iemand een idee?
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Wat is de foutmelding welke je terug krijg?
|
|||
|
|||
Gebruik je op de telefoon een andere smtp server dan op je vaste pc?
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Server accepteert de ontvanger niet -mail versturen mislukt | DGoedhart | iPhone algemeen | 3 | 29-01-14 11:15 |
email adres apple id wijzigen, adres bestaat niet meer | deedhetzelf | iPhone algemeen | 3 | 26-01-14 12:40 |
Kan geen mail meer verzenden: "Server accepteert de ontvanger niet" | Gridl1968 | iPhone algemeen | 6 | 17-12-13 22:30 |
De server accepteert de ontvanger.. | UPC / ZIGGO | Momentum | iPhone algemeen | 12 | 24-02-13 20:20 |
De server accepteert de ontvanger (email) niet. | boekema1986 | iPhone algemeen | 6 | 22-02-13 19:04 |
|
|