Foto's nemen - converteren - emailen?

Foto's nemen - converteren - emailen? discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hey, Een collega van mij heeft net een 5S gekocht en op ons werk moeten we vaak foto's nemen en doorsturen. Met een Smartphone is ...

Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
Oud 9 October 2014, 10:41
» iPhone 6s 64GB (Space Grijs) [FW: 9.0.1]  [Jailbreak: Nee]
» iPad 4 Wi-Fi 16GB (Wit) [FW: 9.0.1]  [Jailbreak: Nee]
» Windows

Standaard Foto's nemen - converteren - emailen?

Hey,

Een collega van mij heeft net een 5S gekocht en op ons werk moeten we vaak foto's nemen en doorsturen. Met een Smartphone is dat natuurlijk makkelijker dan eerst alles op PC te moeten zetten.

Wat hij wil:
- Meerdere foto's nemen (soms stuk of 30)
- Een heleboel foto's selecteren en doormailen (eventueel dat ze verkleind worden, best zelfs, want de originele size is veel te groot)

Wat blijkbaar niet kan:
- Een heleboel foto's (meer dan 5) in 1 keer invoegen in uw mail met eventueel automatisch te laten converteren

Als we meer dan 5 foto's selecteren in de Foto app, dan verdwijnt het icoontje "Mail", waarschijnlijk omdat deze foto's teveel ruimte in beslag nemen..

Vanuit de Mail app zelf, kunnen we wel foto's invoeren, maar dat is ook 1 per 1... En ik heb eigenlijk geen idee of deze dan geconverteerd zijn?

Bestaat er misschien een App voor om dit snel/efficient te kunnen doen? Of is het nu gewoonweg een prutswerkje waar we ons bij moeten neerleggen?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

Oud 9 October 2014, 12:27
» iPhone 7 128GB (Zwart) [FW: 11.0.2]  [Jailbreak: Nee]
» iPad Air Wi-Fi 32GB (Spacegrijs) [FW: 11.0]  [Jailbreak: Nee]
» Windows

Standaard

Instamail misschien een optie?
https://itunes.apple.com/nl/app/inst...553743855?mt=8
Oud 9 October 2014, 12:33
Bomans's schermafbeelding
» iPhone 7 32GB (Zwart) [FW: 10.1]  [Jailbreak: Nee]
» iPad Air Wi-Fi 16GB (Spacegrijs) [FW: 10.1]  [Jailbreak: Nee]
» Mac OS X

Send a message via twitter to Bomans
Standaard

Kan je ze niet gewoon uploaden naar een publieke/gedeelde map in dropbox?

Ze zijn wel niet geconverteerd, maar iedereen die ze nodig heeft kan ze raadplegen.
Reageren

Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Kan ik foto's direct na het nemen snel nummeren of een naam geven? peterdrop iPhone Apps 1 13 February 2014 15:58
foto's nemen heel veel geheugen in Sofie123 iPad algemeen 33 17 February 2013 16:46
Iphone 5 zwarte balken bij nemen van foto. Sedatgul iPhone algemeen 11 11 January 2013 11:39
ik kan geen foto's meer nemen marie2 Muziek, foto & video 2 29 August 2011 13:10
Foto's emailen..alleen 1 voor 1 ? netvista Muziek, foto & video 3 10 January 2008 18:28

Regels voor berichten