//

Iphone 6 spacegrey is gewoon lichtgrijs!

Iphone 6 spacegrey is gewoon lichtgrijs! discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Vind dit nergens terug in de reviews van Iphone 6 dus dacht, begin ik er maar over: net een Iphone 6 spacegrey van de online ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 15-10-14, 16:42
Verschoor Verschoor is offline
• iOS 7.1.2
• 7.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2013
Berichten: 8
Standaard Iphone 6 spacegrey is gewoon lichtgrijs!

Vind dit nergens terug in de reviews van Iphone 6 dus dacht, begin ik er maar over: net een Iphone 6 spacegrey van de online Apple store ontvangen, maar ik zou toch zweren dat t de "silver" versie is. Ik voel me toch een beetje misleid want op de site van apple staan mooie renders (3d modellen, dus helaas geen fotos..) waarbij de space-grey versie toch soort van antraciet is, maar dat is ie absoluut niet. Ik weet niet hoe de silver versie eruit ziet, maar veel lichter kan t niet.. Ik snap ook niet waarom ie niet donkerder is, zou dit met productie-methode beperkingen te maken hebben? De Iphone 5 was nog mooi antraciet, de 5s was ook al te licht om nog antraciet te noemen en nu dit, in combinatie met die antennelijnen (het lijkt wel een kitrand uit de badkamer) vind ik de achterkant niet bepaald een plaatje. Zie (matige) foto die ik zelf gemaakt heb in vergelijking met de misleidende Apple foto.

https://flic.kr/p/oJyTSE
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 15-10-14, 16:53
RWK's schermafbeelding
RWK RWK is offline
• iOS 1.0.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Linux
 
Geregistreerd: Dec 2009
Locatie: root
Berichten: 1.322
Standaard

Je hebt wel een punt. Op de site ziet het er veel donkerder uit dan in 'real life'.

De zilvere variant heeft volgens mij wittere randen aan de achterkant volgens vele Google plaatjes. In 'real life' zou dat weer enigsinds afwijken.
  #3  
Oud 15-10-14, 17:35
Bomans's schermafbeelding
Bomans Bomans is offline
• iOS 11.1
• 10.2
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Feb 2008
Locatie: België
Berichten: 7.361
Standaard

Het Apple logo en de anttenelijnen zijn lichter van kleur bij de zilvere.

Het mocht inderdaad wat donkerder was ook mijn eerste reactie. Maar ik vind het nu best ok.
  #4  
Oud 15-10-14, 18:20
kenneth12345 kenneth12345 is offline
• iOS 8.4
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Apr 2010
Locatie: Sint-Truiden, België
Berichten: 371
Standaard

Ik kom van een goud toestel en ik vind de space grey versie er zeer mooi uitzien, al mag het inderdaad gezegd worden dat het nog wat donkerder kon
  #5  
Oud 15-10-14, 20:18
Techfreak Techfreak is offline
• iOS 10.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2012
Locatie: België
Berichten: 1.411
Standaard

Je hebt inderdaad wel een punt. Maar het stoort me niet.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone 5S spacegrey vs. graphit grey iLuca iPhone algemeen 4 11-09-13 19:24
Muziek op Iphone (lichtgrijs) niet in bibliotheek itunes fransr iTunes 1 17-11-11 10:01

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 02:45.