Scherm zwart na reparatie discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik ging zelf mijn iphone 5 batterij vervangen, dat heb ik al meerdere keren gedaan bij verschillende iphones. Maar nu is het scherm zwart en ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Scherm zwart na reparatie
Ik ging zelf mijn iphone 5 batterij vervangen, dat heb ik al meerdere keren gedaan bij verschillende iphones. Maar nu is het scherm zwart en gaat hij niet meer aan. Maar het scherm was wel 1 keer aangegaan met een zwart scherm dat aan stond. De iphone kan ik wel aan en uit zetten als ik hem aan itunes aan sluit. Wat moet ik nu doen want wil niet lang zonder telefoon zitten.
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Is het display goed aangesloten? Misschien even een dubbele-check doen.
|
|
|||
|
|||
Bij verwisselen batterij hoeft het display niet los gekoppeld te worden.
|
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
Ligt het dan niet aan de batterij dat hij niet ondersteund word, de batterij dan he
|
|||
|
|||
|
Labels |
na reparatie, zwart scherm |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
5S Barst scherm: reparatie | Possimpible | iPhone algemeen | 6 | 27-12-13 09:02 |
iPhone: zwart scherm met bovenbalk blijft zichtbaar als ik scherm uitzet | boswachter85 | Jailbreak | 4 | 10-06-12 13:48 |
bij bellen scherm zwart, blijft zwart als ik klaar ben, wat is er mis? | superzemie | iPhone algemeen | 1 | 25-10-10 13:04 |
scherm reparatie belgie | tomdm | Koopinformatie België | 6 | 04-01-09 16:18 |
|
|