Muziek verwijderen van de 4S middels Itunes discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Dag allen, zover ik weet heb ik op mijn 4S geen muziek meer staan. Als ik mijn Iphone echter via WIFI verbind met Itunes om ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Muziek verwijderen van de 4S middels Itunes
Dag allen,
zover ik weet heb ik op mijn 4S geen muziek meer staan. Als ik mijn Iphone echter via Wi-Fi verbind met Itunes om te synchroniseren, zie ik onder in een balk 1,73 GB in gebruik voor muziek. Hoe kan ik dat verwijderen? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Niemand die me kan helpen?
|
|
|||
|
|||
Staat er in je Itunes niet muziek?
|
|
|||
|
|||
Als ik mijn Iphone 4S zichtbaar heb in Itunes en ik klik bij "op mijn apparaat" op " muziek", dan zie ik 277 nummers staan.
Deze 277 nummers zie ik niet echter niet op mijn Iphone. De nummers zijn in Itunes ook licht van kleur. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iTunes muziek verwijderen iPhone | Kejomaaa | iPhone algemeen | 13 | 04-02-15 08:33 |
Muziek: Muziek uit itunes verwijderen, maar iphone laten staan zodra ik nieuwe muziek opzet | mostah | Muziek, foto & video | 3 | 19-07-12 23:24 |
muziek verwijderen van iphone sinds itunes match | robertruit | iTunes | 2 | 19-02-12 14:17 |
Mac OS X: Muziek die in Itunes staat verwijderen van harde schijf | Shorty007 | iTunes | 0 | 05-03-09 10:36 |
|
|