Iponeapps via beamer discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Wat ik zoek is een mogelijkheid om de werking van sommige apps zichtbaar te maken via een beamer. Ik kan wel filmpjes en foto's afspelen ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Iponeapps via beamer
Wat ik zoek is een mogelijkheid om de werking van sommige apps zichtbaar te maken via een beamer. Ik kan wel filmpjes en foto's afspelen maar dat zoek ik dus niet. Het gaat puur ter demonstratie van apps. Heeft iemand een tip of suggestie voor me?
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Ik weet dat het een beetje een late reactie is, maar volgens mij kun je via bol.com een HDMI stekkertje kopen waarmee je je iPhone kan zien op het grote scherm.
|
|
|||
|
|||
OK, bedankt voor je reactie. Ik ga even kijken bij Bol.
|
|
|||
|
|||
Of met een Apple tv?
|
|
|||
|
|||
Dat ga ik direct even proberen maar volgens mij gaat dat niet. Wel bedankt voor de tip.
|
Labels |
iponeapps via beamer |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Appeltv 3 en beamer | jervries | Apple TV - 2e generatie en 3e generatie | 1 | 28-07-12 19:31 |
iPad1 en Samsung beamer | Loekel | iPad accessoires en onderdelen | 0 | 15-06-11 12:32 |
iPhone op beamer | 5hoog8ter | iPhone algemeen | 3 | 30-05-11 22:57 |
Iphone aansluiten op beamer | radconsu | iPhone algemeen | 17 | 30-10-10 18:47 |
|
|