iPad 2 safari enorm traag discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Beste, Sinds kort heb ik wat problemen met mijn iPad 2 met Safari. Sinds iOS 8 is hij natuurlijk heel wat trager geworden, maar safari ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
iPad 2 safari enorm traag
Beste,
Sinds kort heb ik wat problemen met mijn iPad 2 met Safari. Sinds iOS 8 is hij natuurlijk heel wat trager geworden, maar safari is gewoon niet te doen. Om dit forum te laden heeft hij soms (niet overdreven) 10 seconden of langer nodig, dit is zo bij alle sites. Ik heb wel een jailbreak staan, maar ik heb exact dezelfde tweaks staan op mijn iPhone en daar gaat alles super snel. We zitten ook op hetzelfde Wi-Fi netwerk. Gisteren de iPad helemaal opnieuw gereset en zonder Back-up alles opnieuw ingesteld, maar dit biedt ook geen soelaas. Wat kan ik nog proberen? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Dat had ik al gedaan, ik vind enkel topics over de algemene performance van de iPad 2 en over het probleem dat als je via Google zoekt het niet lukt om op de site te klikken. Dit kan dan verholpen worden door eens naar beneden te slepen. Ik vind echter niets over mijn probleem, namelijk dat sites enorm traag laden.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Iphone 5s enorm traag | fhogeweg | iPhone algemeen | 9 | 08-07-14 21:11 |
Safari traag op ipad na update iOS 7.02 | Jolandav | iPad algemeen | 3 | 23-10-13 22:45 |
Windows: Itunes en Iphone synchronisatie enorm traag | ruwepit | iTunes | 5 | 27-03-10 20:01 |
Traag afsluiten Safari (OS 3.0) | 893 | iPhone algemeen | 2 | 30-07-09 00:38 |
Traag toetsenbord Safari | christiaan1985 | iPhone algemeen | 4 | 10-11-07 10:54 |
|
|