Traag afsluiten Safari (OS 3.0) discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Na update naar OS 3.0 sluit Safari erg traag. Hebben meer mensen hier problemen mee? Heb een 3G 16GB met jailbreak. Voorheen geen problemen hiermee. ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Traag afsluiten Safari (OS 3.0)
Na update naar OS 3.0 sluit Safari erg traag. Hebben meer mensen hier problemen mee? Heb een 3G 16GB met jailbreak. Voorheen geen problemen hiermee. Graag jullie reacties.
Groeten, Paul |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Ik had het zelfde bij alle apps heb toen SBSettings verwijderd terugkeren naar het springboard ging toen een stuk sneller. Maar inmiddels word ie weer langzaam aan weer sloom. Met of zonder theme maakt niet veel verschil. Heb verder niet veel geinstaleerd heb nog ruim 4 gig over.
Heb ook niet veel jailbreak apps alleen winterboard. Reflectiv dock. Five icon dock en status notifier Iemand een oplossing? Gr. |
|
|||
|
|||
Volgens mij is het juist winterboard die alles langzamer maakt. Ik heb iig WB verwijderd en alles loopt soepeler...
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Wi-Fi traag in safari, mail & store, speedtests wel goed | mvdsanden | Wi-Fi | 2 | 17-11-10 21:58 |
safari afsluiten | hamblim | Archief | 2 | 20-02-10 19:41 |
Afsluiten programma's zeeer traag | Untamed67 | iPhone algemeen | 1 | 09-02-10 20:40 |
Safari afsluiten en terug naar mail | robdeboer | iPhone algemeen | 2 | 28-01-09 20:57 |
Traag toetsenbord Safari | christiaan1985 | iPhone algemeen | 4 | 10-11-07 10:54 |
|
|