Wifi traag in safari, mail & store, speedtests wel goed discussie in Wi-Fi forum; ( verdwijnt na registratie ) Sinds een week ongeveer heb ik last van ontzettend traag internet (3GS). Het gaat hier vooral om Wifi: - Mail ophalen duurt veel te lang ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Wi-Fi traag in safari, mail & store, speedtests wel goed
Sinds een week ongeveer heb ik last van ontzettend traag internet (3GS). Het gaat hier vooral om Wi-Fi:
- Mail ophalen duurt veel te lang en krijgt af en toe errors - Het laden van een pagina in Safari gaat de ene keer normaal, de andere keer veel te traag - Browsen door de app store, ins*******us en cydia gaat traag, vaak met laad-errors. Ik heb hier sinds +- een week last van. Wanneer ik switch naar 3G gaat m'n internet sneller dan Wi-Fi, terwijl ik vol bereik heb, terwijl de applicatie Speedtest prima gaat (1MB down, 200kb up), de andere computers in m'n netwerk geen probleem hebben en ik hetzelfde probleem met andere Wi-Fi netwerken heb. Iemand enig idee wat er aan de hand is? Ik heb al een aantal keer geboot en de netwerkinstellingen gereset. Ik draai iOS4 op m'n 3GS sinds ongeveer 1,5 maand. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
niemand een idee?
|
|
|||
|
|||
Bij mij ongeveer hetzelfde probleem. Met name het versturen van mail via Wi-Fi is erg traag, via 3G gaat het veel sneller. Probleem doet zich sinds een week voor, daarvoor nooit een probleem mee gehad en ook is er niets aan Wi-Fi of iPhone gewijzigd sinds dien. Soms verstuurd iPhone de mail heel traag, soms wordt de mail helemaal niet verstuurd. Iemand enig idee waar dit aan kan liggen? Of heb jij inmiddels al een oplossing gevonden, mvandesanden?
|
Labels |
beperkt, internet, sloom, traag, Wi-Fi |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
App store werkt wel maar safari niet | Upodtouch | iPhone Apps | 2 | 17-10-09 23:07 |
Wel Wi-Fi, geen safari | KarinR | Wi-Fi | 0 | 10-01-09 19:24 |
Wel Wi-Fi verbinding, maar werkt niet met Safari | erwinKrol | Wi-Fi | 3 | 21-12-08 03:08 |
Wel Wi-Fi, geen internet (safari can't find) | nosso1505 | Archief | 0 | 10-05-08 11:32 |
[FW 1.14] YouTube via GPRS werkt niet goed, via Wi-Fi wel? | MCNO | Archief | 2 | 04-03-08 01:25 |
|
|