Extra regelaar bij vertraagd filmen? discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hoi, Ik vraag me af of je een extra set regelaars kunt toevoegen bij het vertraagd filmen? zodat is meerdere stukjes uit één film is ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Extra regelaar bij vertraagd filmen?
Hoi,
Ik vraag me af of je een extra set regelaars kunt toevoegen bij het vertraagd filmen? zodat is meerdere stukjes uit één film is slo-mo kan laten zien/ m.v.g. martin |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Dit kan (nog) niet helaas.
|
|||
|
|||
Dit kan, via de app TruSloMo
|
|
|||
|
|||
Oke, bedankt jongens!!
Had eigenlijk wel verwacht dat het zonder extra app mogelijk zou zijn, de frames zijn er al alleen een extra regelaar is nodig? grtz |
|
|||
|
|||
Citaat:
Via de app TruSloMo, kan je verschillende stukjes in Slo-mo zetten, je kan ook slo-mo én een versneld beeld maken in je fragment |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Extra (0) bij gemiste oproepen | vanherst | iPhone algemeen | 0 | 07-10-13 14:32 |
Raar effect bij filmen met iPhone 5 | Tuureluur | iPhone algemeen | 9 | 09-10-12 18:57 |
Extra 'afzender' emailadressen bij exchange | Gpsgek | iPhone algemeen | 5 | 05-11-11 17:45 |
Video: Volume/doorspoel regelaar blijft zichtbaar | Myra3ssen | Muziek, foto & video | 0 | 14-12-10 15:20 |
Mobiel Internet: extra kosten bij abonnement? | played | Odido (T-Mobile) | 4 | 23-02-10 18:42 |
|
|