Probleem bij smsjes discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo. Sinds gister heb ik een probleem met smsjes die binnen komen, hij laat ze niet zien op t toegangsscherm en ook niet op het ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Probleem bij smsjes
Hallo.
Sinds gister heb ik een probleem met smsjes die binnen komen, hij laat ze niet zien op t toegangsscherm en ook niet op het sms icoontje. Ook gaat mijn geluid niet af. Hoe kan dit? Groetjes Jans |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Ga naar instellingen > berichtgeving > berichten. Staan de meldingen aan?
|
|
|||
|
|||
Telefoon al een reboot gegeven?
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
via internet herladen voor 9 euro aan smsjes, maar vind nergens die smsjes terug | candise | Orange | 0 | 07-04-12 02:45 |
Smsjes komen niet aan bij anderen | stefaaaan | iPhone algemeen | 12 | 07-09-11 19:43 |
Bij de 300 smsjes niet meer verder smsen. | Boy van Baal | Jailbreak apps en thema's | 5 | 29-10-09 20:02 |
verkeerd tijdstip van verzenden bij inkomende smsjes | evdhoek | iPhone algemeen | 1 | 10-02-08 00:38 |
Tijd weergave bij binnenkomende smsjes | ilya | iPhone algemeen | 3 | 15-01-08 18:42 |
|
|